بررسی وضعیت خیابان طالقانی سراب دوره؛

خیابان طالقانی پس از گذشت هفت سال از مرکز شهرستان شدن سراب دوره تا کنون آسفالت نشده و به گفته شهردار این شهر تا تابستان سال آینده این خیابان نیز آسفالت خواهد شد.

به گزارش لرستان خبر، نظم خیابان ها و پیاده روها، زیبایی خاصی به مبلمان شهرها می دهد. پس از مشخص شدن محدوده خیابان اولین کاری که انجام می شود انجام مراحل زیرساخت، جدول کشی و آسفالت است.

برای جلوگیری از ایجاد گل و لای ناشی از رفت و آمد خودروها و افراد در خیابان ها، عبور و مرور راحت تر خودروها و همچنین زیباسازی خیابان ها آنها را آسفالت می کنند.

شهر سراب دوره هفت سال است که به عنوان مرکز شهرستان چگنی در نظر گرفته شده و در این شهر خیابانی وجود دارد که پس از گذشت این مدت تا کنون آسفالت نشده و ساکنان این خیابان با توجه به شیب آن در هنگام بارندگی با مشکل رفت و آمد مواجه می شوند.

 

حال این سوال پیش می آید که چرا خیابان طالقانی نیز همانند سایر خیابان های سراب دوره تا کنون آسفالت نشده؟

می توان شیب این خیابان و کمی ساکنانش را از عوامل آسفالت نشدن این خیابان تا کنون دانست.

ساکنان خیابان طالقانی جز شهروندان سراب دورای هستند که باید آنها نیز همانند سایر شهروندان این شهر از امکانات شهری بهره‌مند شوند نه اینکه در محرومیت بسر برند.

عده ای از ساکنان این خیابان با گلایه از آسفالت نبودن خیابانشان و نبود جدول کشی در این خیابان، به پخش شدن آب های جاری شده در آن به دلیل نبود جدول کشی اشاره کردند.

هوشنگ رستمی شهردار سراب دوره در گفتگو با خبرچگنی، به آسفالت معابر سطح شهر سراب دوره اشاره کرد و گفت: آسفالت کلیه معابر سطح شهر سراب دوره  در سال 93-94 بجز دو سه قسمت کوچک از شهر که خیابان طالقانی یکی از آنهاست انجام شده و زیرسازی این خیابان نیز در ماه های گذشته انجام شده است.

وی تاکید کرد:  پیمانکار یکی از دلایل آسفالت نشدن این خیابان را بالا نرفتن دستگاه فینیشر از آن دانست و به همین دلیل این خیابان باید بصورت یک طرفه آسفالت شود.

شهردار سراب دوره قول مساعد جهت آسفالت خیابان طالقانی را به محض شروع آسفالت داد و خاطرنشان کرد: تا تابستان سال آینده آسفالت خیابان طالقانی انجام خواهد شد و آسفالت این خیابان جز اعتبار 730 میلیون تومان میدان، موزاییک فرش، سنگ فرش و آسفالت سراب دوره است .

به گزارش خبر چگنی، این درگاه خبری قبلا گزارشاتی در این باره با عنوان خیابان طالقانی /روستایی در شهر سراب دوره ،خیابان طالقانی شهر سراب دوره در حسرت آسفالت ، آسفالتی که به خیابان طالقانی سراب دوره نرسید ، تصاویری از خیابان طالقانی سراب دوره منتشر کرده است.

آسفالت خیابان طالقانی سراب دوره علاوه بر ایجاد رفاه برای ساکنانش، در زیباسازی مبلمان شهری سراب دوره نیز موثر است.

امید است با وعده های مسئولین مربوطه خیابان طالقانی همانند سایر خیابان های سراب دوره آسفالت شود و ساکنان این خیابان از امکاناتی از قبیل آسفالت خیابان محل سکونت شان بهرمند شوند.

 

انتهای پیام/

منبع: خبر چگنی

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات