نمایش خیابانی «عتیقه» به نویسندگی و کارگردانی پژمان شاهوردی از بروجرد به جشنواره منطقه‌ای تئاتر لاله‌های سرخ خوزستان راه یافت.

به گزارش لرستان خبر، نمایش خیابانی «عتیقه» به نویسندگی و کارگردانی پژمان شاهوردی، از هنرمندان بروجردی به جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ راه یافت.

پژمان شاهوردی اظهار داشت: نمایش خیابانی «عتیقه» به نویسندگی و کارگردانی بنده به جشنواره منطقه ای  تئاتر لاله‌های سرخ راه یافت.

وی عنوان کرد: این نمایش با موضوع دفاع مقدس بوده و به رزمندگان بازمانده از جنگ تحمیلی و زندگی آنها بازمی گردد.

شاهوردی با بیان اینکه در مجموع چهار نمایش خیابانی به این جشنواره راه یافته اند، ادامه داد: مهتاب زند، پژمان شاهوردی و میلاد صادق زاده  بازیگران این نمایش هستند.

وی با بیان اینکه در این جشنواره ١٢ استان زاگرس‌نشین شرکت خواهند کرد، افزود: این جشنواره از 18 تا 21 بهمن ماه سالجاری در در تالار خورشید شهر اندیمشک برگزار می شود.

گفتنی است شاهوردی در سالجاری با نمایش‌های ارزشی و با موضوعات آیینی، دفاع مقدس و اجتماعی به بیش‌از ١٠ جشنواره کشوری و منطقه‌ای راه یافته و توانسته رتبه‌ها و مقام‌های برتر را کسب کند.

همچنین نمایش «نذر زینب» به کارگردانی و نویسندگی وی به مرحله پایانی دوازدهمین جشنواره تئاتر سراسری بسیج راه یافته که این جشنواره نیز از 25 تا 30 بهمن ماه سالجاری در بندرعباس برگزار خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/

منبع: منار

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات