به دلیل بارش سنگین برف برق بسیاری از مناطق بروجرد، اشترینان و روستاهای اطراف قطع شد که هم اکنون برق بسیاری از روستاها همچنان قطع است و راه ارتباطی تعدادی از روستاها همچنان مسدود است.

به گزارش لرستان خبر، بارش برف از شامگاه یکشنبه در بروجرد آغاز شد که ارتفاع برف در بروجرد به 30 سانتیمتر و در برخی از  روستاها به بیش از 70 سانتی متر رسید.

 

با بارش برف برق بسیاری از مناطق بروجرد، اشترینان و روستاها قطع شد، راه ارتباطی بسیاری از روستاها مسدود شد و تعداد زیادی از درختان سطح شهر با بارش برف دچار شکستگی شدند و رفت و آمد مختل شد.

 

"احمد گودرزیان " معاون فرماندار بروجرد در گفت و گو با بازتاب بروجرد گفت: بارش سنگین برف راه ارتباطی بسیاری از راه های روستایی را مسدود کرد اما خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته هم اکنون 90 درصد راه های روستایی باز هستند و تلاش می شود تا عصر امروز همه راه های روستایی مسدود بازگشایی شوند.

Image result for ‫مسدود شدن راه های روستایی‬‎

وی اضافه کرد: بازگشایی راه های روستایی از عصر روز گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد که اولویت بازگشایی با روستاهایی است که جمعیت بیشتری دارند.

 

گودرزیان به قطعی برق در روستاها اشاره کرد و افزود: هم اکنون برخی از روستاهای بروجرد با قطعی برق مواجه هستند که امروز مشکل برق روستا ها به صورت کلی برطرف می شود.

 

به گفته وی روز گذشته بر اثر بارش سنگین برف و مسدود شدن راه های اصلی 900 مسافر که در برف گرفتار شده بودند توسط نیروهای هلال احمر در پایگاه ها و مرکزی که از قبل پیش بینی شده بود مستقر شدند.

 

معاون فرماندار بروجرد تصریح کرد: محور بروجرد- اراک ساعت 2 بامداد بازگشایی شد و هم اکنون تردد در همه راه های اصلی جریان دارد.

 

وی بیان کرد: با توجه به قطعی روز گذشته برق در بروجرد اما نانوایی ها مجهز به موتور برق بودند و همچنین پمپ بنزین ها هم از قبل تجهیز شده بود تا مشکلات کاهش یابد.  

 Image result for ‫مسدود شدن راه های روستایی‬‎

"محسن یعقوبی فر" بخشدار اشترینان در گفت و گو با بازتاب بروجرد گفت: بارش سنگین برف راه ارتباطی 35 روستای بخش اشترینان را قطع کرد که تا کنون تنها راه چند روستا بازگشایی شده است.

 

وی اضافه کرد: تلاش برای بازگشایی راه های روستایی ادامه دارد که تلاش می شود تا عصر امروز راه های ارتباطی روستاهای این بخش بازگشایی شود.

 

به گفته وی دیروز به دلیل بارش سنگین برف، برق اشترینان و 40 روستای اطراف قطع شد که با تلاش فراوان دیروز برق بخش اشترینان وصل شد و تا کنون برق پنج روستا هم وصل شده که امیدواریم برق سایر روستاها تا عصر امروز وصل شود و مشکل برق در این مناطق مرتفع گردد.

 

به گزارش بازتاب بروجرد امیدواریم هر چه زودتر راه ارتباطی روستاهای بروجرد بازگشایی شود و برق این روستاها هر چه زودتر وصل شود.

 

انتهای پیام/

منبع: بازتاب بروجرد

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات