به دلیل عدم فعالیت رضایت‌بخش

معاون استاندار لرستان گفت: فعالیت سازمان میراث فرهنگی لرستان در زمینه هتل‌ها و مجموعه‌های مهمان‌پذیر رضایت‌بخش نبوده و کارت زرد دریافت می‌کند.

به گزارش لرستان خبر، محمد اصلان در  جلسه کمیته اقتصاد مقاومتی که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: میراث فرهنگی لرستان در رابطه با واگذاری  و احیا پروژه‌های میراث فرهنگی به خوبی فعالیت کرده و این در حالی است که ما در زمینه عملکرد میراث‌فرهنگی در رابطه با هتل‌ها و مجموعه‌های مهمان‌پذیر اصلاً راضی نیستیم. میراث فرهنگی در کمیته عمرانی اقتصاد مقاومتی استان آخرین دستگاه اجرایی است که در این راستا باید تلاش شود.

معاون عمرانی استانداری لرستان عنوان کرد: همچنین سازمان میراث فرهنگی لرستان در زمینه هتل‌ها و مجموعه‌های مهمان‌پذیر کارت زرد دریافت می‌کند.

وی بابیان اینکه هنر مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در این باشد که پیمانکاران توانمندی را از لحاظ مالی و فنی انتخاب کنند، بیان کرد: در ابتدا اهلیت و ارزیابی سرمایه‌گذار را سازمان میراث لرستان بررسی می‌کند و هنگامی‌که جواز تأسیس برای سرمایه‌گذار صادر شد دیگر مسئولیت به عهده سازمان میراث است.

اصلانی گفت: شهرداری شهرستان ازنا اقدام خوبی در راستای احداث پارک جنگلی این شهرستان انجام داده و در صورتی که روشنایی این پارک برای ایام نوروز 96 تأمین شود گردشگران می‌توانند از این طبیعت بسیار زیبا استفاده کنند.

وی با تأکید بر اینکه ابتدا باید فرهنگ رانندگی را اصلاح کرد، اظهار داشت: پلیس در جاده کوهدشت - خرم‌آباد دائماً حضورداشته باشد زیرا در صورت چهار خطه کردن این جاده اگر راننده‌ای با سرعت بالا رانندگی کند دوباره احتمال تصادف وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات