هتل آزادی خرم آباد

احسان دارایی مدیر هتل آزادی در این آیین گفت: هتل آزادی در چهار طبقه و 28 اتاق احداث شده است.
وی مساحت این هتل را یکهزار و 600 مترمربع اعلام کرد و افزود: 80 میلیارد ریال اعتبار برای احداث این هتل هزینه شده است.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری روز جمعه پس از بازدید از ستاد خدمات سفر شهرستان های ازنا، الیگودرز و دورود از قلعه فلک افلاک و مجموعه تاریخی باغ گلستان خرم آباد بازدید کرد.
احمدی پور فردا در نشست ستاد خدمات سفر استان لرستان در استانداری این استان شرکت و سپس برای بازدید از چند اثر تاریخی به شهرستان بروجرد عزیمت می کند.

 

فاز سوم مجتمع اقامتی پذیرایی ایران زمین دورود

در این آیین که عصر جمعه در محل مجتمع ایران زمین برگزار شد، نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه گردشگری در هر منطقه منوط به ایجاد زیرساخت های مناسب از جمله احداث هتل به منظور میزبانی از مسافران و گردشگران است.
مجید کیان پور افزود: ظرفیت عظیم گردشگری در استان لرستان بویژه شهرستان دورود وجود دارد که باید برای شکوفایی این صنعت، سرمایه گذاری را تسهیل کرد.
وی اظهار کرد: سرمایه گذاری در صنعت گردشگری موجب ایجاد اشتغال متناسب با ظرفیت منطقه برای جوانان خواهد شد.
نماینده مردم ازنا و دورود در مجلس شورای اسلامی افزود: با برنامه ریزی مناسب باید از ثروت خدادادی این منطقه نهایت استفاده را برای توسعه آن برد.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دورود نیز در این آیین گفت: فاز اول و دوم مجتمع اقامتی پذیرایی ایران زمین دورود در سال 89 به بهره برداری رسیده که شامل هتل، رستوران و تالار است.
محمدباقر فهیم نیا اضافه کرد: فاز سوم این مجتمع که از طرح های اقتصاد مقاومتی شهرستان دورود است شامل هتل و سفره خانه سنتی با 70 تخت و 25 اتاق می باشد.
وی اعتبار هزینه شده برای این طرح را 15 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: هفت میلیارد ریال از این مبلغ در قالب تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی و مابقی از طریق بخش خصوصی تأمین شده است.
وی گفت: مجتمع اقامتی پذیرایی ایران زمین در محل ورودی شهر دورود از سمت بروجرد واقعه شده و آماده میزبانی از مسافران و گردشگران است.
شهرستان دورود در شرق استان لرستان با داشتن جاذبه های طبیعی،تاریخی و گردشگری به پایتخت طبیعت ایران معروف است که هرساله به طور میانگین میزبان 150 هزار گردشگر داخلی و خارجی است.
 

انتهای پیام/ 

منبع: ایرنا

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات