مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان لرستان:

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان لرستان گفت: تاکنون ۵ هزار و ۷۵۸ خانوار در قالب ۲۱ هزار و ۴۰۵ نفر در مراکز اقامتی آموزش‌ و پرورش استان لرستان پذیرش و اسکان‌یافته‌اند.

به گزارش لرستان خبر، خدا نظر دریکوند از پذیرش و اسکان دو هزار و 91 خانوار در قالب هفت هزار و 528 نفر مهمان نوروزی در روز یکم فروردین‌ماه خبر داد و اظهار داشت: تاکنون پنج هزار و 758 خانوار در قالب 21 هزار و 405 نفر در مراکز اقامتی آموزش‌وپرورش لرستان پذیرش و اسکان‌ یافته‌اند.

وی افزود: مراکز اسکان آموزش‌ و پرورش لرستان برای پذیرش و اسکان 120 هزار مسافر نوروزی آمادگی دارد و برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته تا مهمانان نوروزی اقامت خوبی را در لرستان داشته باشند.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش لرستان عنوان کرد: 200 آموزشگاه در قالب دو هزار کلاس و پنج مرکز آموزشی رفاهی در قالب 300 تخت و یک اردوگاه دانش‌آموزی برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز شده است.

وی  بیان کرد: مراکز آموزشی رفاهی معلم، پردیس‌های فرهنگیان و اردوگاه دانش‌آموزی نیز آمادگی پذیرش مهمانان نوروزی را دارد و از ابتدای تعطیلات تاکنون هزار و 79 نفر در مراکز آموزشی رفاهی معلم، 804 نفر در پردیس‌های فرهنگیان و 428نفر نیز در اردوگاه دانش‌آموزی آیت‌الله کمالوند پذیرش‌شده‌اند.

دریکوند تصریح کرد: 450 نفر عوامل اجرایی در مراکز رفاهی آموزش‌ و پرورش لرستان کار خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات