معاون جمعیت هلال‌احمر لرستان:

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: جسد کوهنورد ۶۰ ساله توسط تیم واکنش سریع جمعیت هلال‌احمر لرستان از ارتفاعات سفیدکوه خرم‌آباد به پایین منتقل شد.

به گزارش لرستان خبر، محمدباقر محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از انتقال جسد کوهنورد 60 ساله از ارتفاعات سفیدکوه خرم‌آباد خبر داد و اظهار داشت: جسد یک کوهنورد 60 ساله ظهر امروز پس از چهار ساعت عملیات سخت و نفس‌گیر توسط تیم واکنش سریع جمعیت هلال‌احمر لرستان به پایین منتقل شد.

وی افزود: صبح امروز خبر جان باختن  یک کوهنورد در ارتفاعات سفیدکوه خرم‌آباد به جمعیت هلال‌احمر استان اطلاع‌رسانی شد که تیم واکنش سریع هلال‌احمر به منطقه اعزام و پس از چهار ساعت عملیات امداد و نجات فرد حادثه‌دیده که به علت سکته در همان لحظات اولیه جان خود را از دست‌داده بود به پایین انتقال داده شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر لرستان عنوان کرد: با توجه به اینکه ارتفاعات سفیدکوه خرم‌آباد و یافته یکی از مناطق بسیار دشوار و فنی استان برای صعود به شمار می‌رود همواره شاهد اتفاقاتی ازاین‌دست در این منطقه هستیم.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود کوهنوردان و افراد طبیعت گرد که قصد صعود به ارتفاعات استان را دارند ابتدا با هیئت کوهنوردی استان هماهنگ و سپس اقدام به صعودهای ورزشی خود کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات