طی هفته گذشته پروازهای خرم آباد-تهران و بالعکس و خرم آباد-مشهد و بالعکس شرکت هواپیمایی تابان لغو شد که با اعتراضات زیادی مواجه شد.

به گزارش لرستان خبر، احداث فرودگاه خرم آباد به 74 سال قبل یعنی سال 1322 و در جریان جنگ جهانی دوم بازمی گردد که توسط متفقین در محلی روبروی کمپ نظامی بدرآباد که مقر نیروهای  نظامی شوروی سابق، انگلیس و آمریکا بود، صرفا برای پرواز هواپیماهای ملخی قدیمی طراحی شد.

 

طی سالهای متمادی بارها و بارها پروازها در این فرودگاه برقرار و قطع می شد تا اینکه با پیگیری های هوشنگ بازوند و به گفته وی پروازهای فرودگاه خرم آباد از هشت پرواز در هفته به 30 پرواز رسید.

 

پروازهای فرودگاه خرم آباد

 

طی هفته گذشته پروازهای خرم آباد-تهران و بالعکس و خرم آباد-مشهد و بالعکس شرکت هواپیمایی تابان لغو شد که با اعتراضات زیادی مواجه شد.

 

به سراغ غلامرضا بنی صدر مدیر فرودگاه خرم آباد رفتیم که وی در این زمینه اظهار بی اطلاعی کرد.

 

هوشنگ میر مدیر شرکت افلاک پرواز در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک لغو پروازهای شرکت هواپیمایی تابان را تایید کرد و اظهار داشت: مسئولان شرکت هواپیمایی تابان همیشه می گفتند که اگر هوشنگ بازوند از این استان برود پروازهای خود را لغو خواهند کرد و این هفته با رفتن بازوند همین اتفاق افتاد.

 

شرکت هواپیمایی تابان0

 

وی افزود: علی رغم اینکه ما تقاضای زیادی برای تهیه بلیط داریم اما این شرکت پروازهای خود را لغو کرده است.

 

 

رضا عبدلله پور مدیرعامل شرکت هواپیمایی تابان نیز در گفت وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: هواپیماهای شرکت تابان ایراد فنی داشته و برای چک رفته اند و فقط پروازهای هفته قبل کنسل شدند.

 

شرکت هواپیمایی تابان

 

وی لغو پروازهای شرکت تابان با رفتن هوشنگ بازوند را شایعه دانست و افزود: از ابتدای مهرماه پروازهای شرکت برقرار خواهد بود.

 

حال این سوال مطرح است که چرا باید فرودگاه خرم آباد به عنوان یک مرکز استان که در راستای مقصد گردشگری بودن گام برمی دارد پروازهای منظم نداشته و مسافران سرگردان شوند؟ و اینکه چرا باید مسئله ای با این اهمیت بر اساس رفاقت با مسئولان باشد که با رفتن یک مسئول مردم و مسافران سرگردان شوند.

 

به هر روی امیدواریم لغو پروازها به دلیل مسائل فنی بوده باشد و هر چه سریعتر برقرار شوند تا این استان برای رسیدن به اهداف بلند خود مجددا به عقب بازنگردد.

 

 

انتهای پیام/

منبع: سفیر افلاک

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات