مدیرکل آموزش‌وپرورش استان لرستان:

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان لرستان به توزیع ۷۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند لرستان اشاره کرد و گفت: با کمک قرارگاه خاتم‌الانبیاء ۱۰۰۰ بسته فرهنگی در پنج منطقه محروم توزیع شد.

به گزارش لرستان خبر، خدا نظر دریکوند صبح امروز در مراسم جشن مهر عاطفه‌ها که در مدرسه معارف خرم‌آباد برگزار شد به لزوم کمک به دانش‌آموزان نیازمند تأکید کرد و اظهار داشت: علاوه بر کمک‌های دانش‌آموزان، کمک‌هایی از طریق بنیادهای خیریه، بنیاد علوی، بنیاد برکت و قرارگاه سازندگی سپاه به دانش آموزان انجام‌شده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان لرستان افزود: البته کمک‌ها را فقط مادی نمی‌دانیم، باید در بخش علمی، آموزشی، فرهنگی، تربیتی و آسیب‌های اجتماعی نیز می‌توانیم فرهنگ انفاق و نوع‌دوستی جا بی‌اندازیم.

وی بابیان اینکه امسال با کمک کمیته امداد حدود هفت هزار و 500 بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد، عنوان کرد: با کمک قرارگاه خاتم‌الانبیاء 1000 بسته فرهنگی در پنج منطقه محروم توزیع شد.

دریکوند بیان کرد: 42 هزار بسته لوازم‌تحریر با همکاری موسسه خیریه در بین دانش آموزان منطقه محروم استان لرستان توزیع شد.

وی با اشاره به شعار مهر در انتظار همدلی گفت:  مهر عاطفه‌ها روزی است که دل‌های پاک و قلب‌های مهربان همه مردم به‌ویژه دانش‌آموزان به عشق هم نوع خود می‌تپد و قدم درراه نوع‌دوستی، انفاق و ایثار می‌گذارند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان لرستان خاطرنشان کرد: این حرکت  نوع‌دوستانه و زیبا است و  به شکرانه سلامت جسم، روح و روانمان به هم نوع خود کمک می‌کنیم.

وی اظهار داشت: آموزش‌وپرورش با کمک کمیته امداد سال‌های سال است که به‌منظور فرهنگ انفاق، ایثار و نوع‌دوستی جشن مهر عاطفه‌ها را در مهر و جشن نیکوکاری در اسفندماه برگزار می‌کند.

دریکوند افزود: امیدواریم روزی به‌جای اینکه بگوییم 16 هزار  دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد هستند بگویم هیچ دانش‌آموز تحت پوشش کمیته نداریم.

 وی ضمن قدردانی از فعالیت رسانه‌های استان در حوزه اطلاع‌رسانی اخبار آموزش‌وپرورش عنوان کرد: آموزش‌وپرورش نیازمند کمک‌های خیرخواهانه، انسان دوستانه، آگاهانه و با میل و رغبت مردم است پس دانش‌آموزان این سرزمین را  از کمک‌های خودتان دریغ نکنید.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات