نماینده مردم کوهدشت در مجلس:

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: آمارسازی کذب خیانت به جوانان لرستانی است و ضرورت دارد در دولت جدید آمار‌ها واقعی شوند.

به گزارش لرستان خبر، "الهیار ملکشاهی"، نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت اشتغال در استان وخیم است، گفت: در این راستا احساس شرمندگی نسبت به مردم و جوانان این استان داریم.
وی با انتقاد از اینکه آمار و ارقامی که دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های مختلف می‌سازند کیلومتر‌ها با واقعیت فاصله دارد، افزود: در آمار سازی‌ها اعلام می‌شود چندین پله در بحث اشتغال رشد داشته‌ایم و این مهم بهبود یافته است در حالی که باید وضعیت اشتغال نسبت به ۴ سال گذشته سنجیده شود که آیا این آمار درست است یا خیر؟
ملکشاهی با تأکید بر اینکه جوانان لرستانی شغل پایداری در استان ندارند، گفت: یکی از معضلات اصلی لرستان مسئله بیکاری است و متأسفانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عملکرد خوبی در این راستا نداشته است.
نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی افزود: آمار‌های کذبی که در استان وجود دارد باید واقعی شوند چراکه این آمار‌ها موجب انحراف در تصمیم‌گیری مسئولین مرکز می‌شود.
ملکشاهی گفت: آمارسازی کذب خیانت به جوانان لرستانی است و ضرورت دارد در دولت جدید آمار‌ها واقعی شوند.
وی در ادامه گفت: هیچ‌کسی در لرستان نیست که بگوید وضعیت اشتغال بهتر شده و سؤال اینجاست کدام کارخانه ظرف ۳ تا ۴ سال گذشته در استان تأسیس و سبب اشتغال‌زایی افراد شده است و آقایانی که ادعا دارند بیایند تک‌تک افرادی را که برایشان اشتغال ایجاد کردند معرفی و مشخص کنند.
 
انتهای پیام/
منبع: باشگاه خبرنگاران

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • ناشناس

    الهیار ....الله به کمرت بزنه پررو! تو چکار کردی برای این مشکل؟!جز برای علیبگ و دارودسته رومشکانی ها و کوهدشتی های بی سواد و عصر حجری چی کردی؟!

نظرات