سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت:مسیرهای راهپیمایی روز ۱۳ آبان در شهرستان‌های استان لرستان اعلام شد.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام والمسلیمن سید لطف‌الله حیات الغیبی، ضمن گرامی داشت یوم‌الله 13 آبان اظهار داشت: راهپیمایی 13 آبان در شهر خرم‌آباد ساعت 9 صبح از میدان شهدا به سمت پل شهدا و مصلی الغدیر آغاز می‌شود و در پایان این مراسم سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

 

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی 13 آبان در بروجرد ساعت 10 صبح از میدان شهدا به سمت خیابان تختی و میدان تختی آغاز می‌شود، افزود: سخنران این راهپیمایی حجت‌الاسلام‌والمسلمین ترابی امام‌جمعه این شهرستان است.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان عنوان کرد: در شهرستان دورود نیز راهپیمایی ساعت 9:30 از میدان امام حسین به سمت میدان آزادگان و میدان ولایت آغاز می‌شود و در پایان حجت‌الاسلام حقیان امام‌جمعه این شهرستان به سخنرانی می‌پردازد.

 

وی بیان کرد: در شهرستان ازنا نیز مردم راهپیمایی خود را ساعت 10 صبح از میدان شهید صادقی به سمت میدان راه‌آهن آغاز می‌کنند و حجت‌الاسلام شاهچراغی امام‌جمعه شهرستان در پایان مراسم به سخنرانی می‌پردازد.

 

حیات الغیبی گفت: در شهرستان الیگودرز راهپیمایی ساعت 9 صبح از چهارراه شهرداری به سمت میدان امام حسین (ع) آغاز می‌کنند و در پایان حجت‌الاسلام محمودی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

 

وی با اشاره به اینکه مردم شهرستان پلدختر روز 13 آبان راهپیمایی خود را ساعت 9 صبح از میدان شهید بهشتی به سمت پل شهدای دولت و میدان شهید بهشتی شروع می‌کنند، خاطرنشان کرد: سخنران این راهپیمایی نیز حجت‌الاسلام سوری امام‌جمعه شهرستان پلدختر است.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان اظهار داشت: در شهرستان کوهدشت نیز مردم در روز 13 آبان راهپیمایی خود را ساعت 10 صبح از مسجد صاحب‌الزمان (عج) به سمت میدان شهد، خیابان رهبری و میدان فرمانداری آغاز می‌کنند و در پایان مراسم حجت‌الاسلام طهماسبی به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

 

وی با اشاره به اینکه در شهرستان سلسله راهپیمایی 13 آبان ساعت 9 صبح میدان امام به سمت مصلی نماز جمعه آغاز می‌شود، افزود: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام موسوی امام‌جمعه این شهرستان است.

 

حیات الغیبی عنوان کرد: در شهرستان دلفان نیز مردم راهپیمایی خود را ساعت 10 صبح از میدان بعثت به سمت میدان امام آغاز می‌کنند و در پایان حجت‌الاسلام جمیاری امام‌جمعه شهرستان به سخنرانی می‌پردازد.

 

وی بیان کرد: در شهرستان دوره چگنی مردم ساعت 9 صبح راهپیمایی خود را از مسجد صاحب‌الزمان (عج) به سمت بلوار امام و شهرداری آغاز می‌کنند و در پایان مراسم حجت اسلام حسین زاده آملی امام‌جمعه شهرستان به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان بابیان اینکه در رومشکان مردم راهپیمایی خود را ساعت 9 صبح از مصلی نماز جمعه به سمت میدان امام و آموزش‌وپرورش آغاز می‌کنند، گفت: سخنران این راهپیمایی حجت‌الاسلام امرایی امام‌جمعه موقت شهرستان رومشکان است.

 

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات