نماینده ولی فقیه در سپاه لرستان:

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: پیروزی محور مقاومت بر شجره خبیثه داعش نمونه زیبای ثمره اتحاد حول محور ولایت است.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد سراسر نور پیامبر اکرم(ص)، اظهار کرد: پیامبر مهربانی‌ها به روایت اهل تسنن در 12 ربیع الاول و به روایات تشیع در 17 ربیع الاول سال عام الفیل دیده به‌جهان گشودند.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس به تدبیر حکیمانه بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره)، دوازدهم تا هفدهم ربیع الاول با نام هفته وحدت نام‌گذاری شده‌است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان همفکری و ایجاد تفاهم را از مهمترین اهداف رسول خاتم عنوان و تصریح کرد: ایجاد تفاهم و تقارب افکار و تحمل نظرات دیگران و همچنین ایجاد وحدت حول محور قرآن‌کریم از مهمترین رسالت‌های پیامبر و اهل بیت(ع) بود.

حجت‌الاسلام جلیلیان بیان داشت: این در حالی است که از جدی‌ترین اهداف دشمنان اسلام، شکستن وحدت و انسجام امت پیامبر(ص) بوده و هست.

وی به آیاتی از قرآن‌کریم مبنی بر حفظ وحدت اشاره و یادآور شد: خداوند در قرآن‌کریم می‌فرمایند که همگی به ریسمان الهی چنگ زنید و متفرق نشوید و نعمت‌های خدا بر خودتان را یادآور شوید،و آن زمان‌که دشمن یکدیگر بودید خداوند بین دل‌های شما الفت ایجاد کرد و به لطف خدا برادران صمیمی یکدیگر شدید.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه اتحاد و یکپارچگی آثار فراوانی را به همراه دارد، افزود: مسدود شدن نفوذ بیگانه، پیشرفت فرد و جامعه، فراهم شدن زمینه توسعه اقتصادی، نزول رحمت حق، فائق شدن بر دشمنان، استحکام اجتماعی و مصونیت از زیان‌های اختلاف و دوگانگی از مهمترین برکات وحدت است.

حجت‌الاسلام جلیلیان اظهار کرد: از طرفی تفرقه و اختلاف سبب تولید فتنه‌های اجتماعی و به هدر رفتن سرمایه‌ها می‌شود و به فرموده خداوند متعال ضعف و سستی در برابر دشمنان عذاب عظیم دنیا و آخرت را در پی خواهد داشت.

وی ضمن تاکید بر حفظ و تقویت وحدت و انسجام بین مسلمانان، خاطرنشان کرد: لازم است همگی مسلمانان با کنار نهادن اختلافات و تکیه بر موارد وحدت‌افزا بیش از پیش موجبات خفت و خواری دشمنان اسلام از جمله آمریکای جنایت‌خوار، اسرائیل غاصب و آل‌سعود را فراهم آورند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان پیروزی محور مقاومت بر شجره خبیثه داعش را نمونه زیبای ثمره اتحاد حول محور ولایت دانست و بیان داشت: آمریکا، اسرائیل و عربستان در حمایت همه‌جانبه از گروه‌های تکفیری و تروریستی داعش از هیچ تلاشی فروگذار نبودند.

حجت‌الاسلام جلیلیان ادامه داد: به دلیل صبر و مجاهدت، اتحاد و انسجام محبان اهل بیت(ع) و مدافعان حریم رسالت و ولایت، دشمنان اسلام و قرآن علی‌رغم تلاش و حمایت شیطان بزرگ و اعوان او در منطقه این‌گونه متلاشی شدند.

این مسئول عزت روزافزون کشورهای اسلامی را نتیجه اتحاد حول محور ولایت عنوان و اظهار کرد: عزت مظلومان در جهان در سایه الگوگیری از نظام الهی و ولایی جمهوری اسلامی ایران است و این بیداری مسلمانان نشات گرفته از تفکر جهادی نظام قدرتمند جمهوری اسلامی می‌باشد./ فارس

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات