جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت:وضعیت برخی کمپ‌های ترک اعتیاد مناسب نبوده و در این مراکز داروهای دارای اعتیاد به افراد تحت درمان داده می‌شود.

به گزارش لرستان خبر، سردار حبیب الله توکلی در شورای مبارزه با مواد مخدر لرستان بیان کرد:  بحث قرارگاه جوادالائمه به عنوان یکی از ماموریت‌های اساس سپاه در سال ۹۶ آغاز شده و در این راستا اقدامات خوبی بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته انجام شده است.

وی ادامه داد: با اقدامات صورت گرفته در مناطق آلوده شهری همه فرصت‌ها،ظرفیت‌ها، آسیب‌ها و تهدیدها شناسایی شده و پیشنهاد می‌شود جلسات بررسی مناطق آلوده از استانداری به مراکز آلوده منتقل شوند تا از نزدیک با مشکلات آشنا شویم تا با حضور در همان مناطق به صورت میدانی عمل کرد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با انتقاد از وضعیت نامناسب برخی کمپ‌های ترک اعتیاد،عنوان کرد:وضعیت بعضی از کمپ‌ها زیر سوال بوده و شاهد آن هستیم که قرص‌هایی به افراد تحت درمان اعتیاد داده می‌شود که خود باعث وابستگی فرد به دارو می‌شود.

وی ادامه داد:پیشنهاد می‌شود کمپ‌های ترک اعتیاد دولتی شود پرا که برخی کمپ‌ها وضعیت نابسامانی دارند و لذا می‌توان آنها را به صورت دولتی اداره کرد و از افراد دارای صلاحیت برای اداره این مراکز استفاده کرد.

سردار توکلی گفت: پیشنهاد می‌شود به خاطر اینکه بسیج عمومی در استان شکل گیرد یک همایش تخصصی در حوزه مواد مخدر در استان برگزار شود./ فارس

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات