نماینده ولی‌فقیه در سپاه لرستان مطرح کرد:

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: اقدامات احمقانه و نسنجیده ترامپ در اعلام انتقال سفارت به بیت‌المقدس به دلیل شکست در مقابل محور مقاومت است.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام شمس الله جلیلیان ظهر امروز در جمع خواهران طلبه حوزه علمیه بنت رسول شهرستان الشتر با اشاره به موفقیت محور مقاومت در شکست داعش که موردحمایت همه‌جانبه نظام سلطه و نائبان او در منطقه ازجمله عربستان و اسرائیل بوده است، اظهار داشت: نتیجه رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای و حضور قوی مستشاری سپاه در منطقه و اتحاد، انسجام، تکیه و توکل بر خدا سبب این موفقیت شد.

وی به اقدامات حاکمان ناپخته عربستان که همراه با ناکامی بوده اشاره کرد و افزود: اقدامات عجولانه و همراه با عصبانیت ترامپ و عربستان سبب این شکست شد همچنین عدم موفقیت در پروژه محاصره قطر و عدم توفیق در استعفای تحمیلی به سعد حریری و خلع سلاح و تغییر مواضع ترکیه و فاصله از غرب اقدام ناموفق بارزانی در کردستان و... را می توان دیگر دلایل این شکست دانست.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تصریح کرد: اقدامات احمقانه و نسنجیده ترامپ در اعلام انتقال سفارت به بیت‌المقدس و اقدامات ابتر و ناموفق ذکرشده نیز هم به دلیل شکست در مقابل محور مقاومت است.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات