لرستان خبر گزارش می دهد:

دروغ‌پردازی، شایعه افکنی و سیاه‌نمایی سه حربه‌ای است که رسانه‌ها و کانال‌های تلگرامی معاند در جریان آشوب اخیر کشور علیه ملت ایران به کار می‌گیرند.

به گزارش لرستان خبر، اعتراضات به وضعیت معیشتی و اقتصادی ابتدای هفته که به صورت مسالمت آمیز در برخی شهرهای کشور و استان برگزار شد، پس از مدت کوتاهی با دخالت بیگانگان و فتنه گران از مسیر خود خارج شد.

دشمنان قسم خورده ملت ایران و در راس آن ها مثلث آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی که تا دیروز با انواع و اقسام تحریم ها به مردم ایران  فشار می آوردند و از ورود ایرانی ها ممانعت می کردند حالا اعلام می کنند، در کنار مردم ایران هستند!

رسانه های ضدانقلاب این روزها برای دمیدن در آتش فتنه ای که از سال 88 منتظر آن بودند، به هر حربه و دروغی متوسل می شوند و فضای مجازی بهترین محل برای جولان دروغ‌های آن‌ ها است.

در ادامه لیستی از دروغ های این رسانه‌ها و کانال‌‌های تلگرامی حامی آشوب‌های ایران در مورد استان لرستان می آید:

اعلام اغتشاش در کوهدشت با استفاده از تصاویر آرشیوی

تعدادی از کانال های تلگرامی ضدانقلاب روز 11 دی ماه با استفاده از تصاویری آرشیوی که لرستان خبر در روز 10 دی ماه از اغتشاش تعدادی محدود در کوهدشت منتشر کرده بود، در حالی که این شهر در آرامش کانل به سر می برد اعلام کردند که در این شهر خودرو و... به آتش کشیده شده است.

photo_۲۰۱۸-۰۱-۰۶_۱۴-۴۹-۱۱

قتل نوجوان دورودی

دروغی مضحک روی خروجی تمام کانال های زنجیره ای ضد انقلاب قرار گرفت که بر اساس آن نوجوانی به نام امیر حسین پاپی پر دورود کشته شده است در صورتید که چنین فردی نه تنها زنده بود بلکه اصلا در هیچ کدام  از اغتشاشات حضور نداشته است!

خبرنگار لرستان خبر با امیرحسین مصاحبه ای تصویری نیز انجام داد.

photo_۲۰۱۸-۰۱-۰۶_۱۴-۴۸-۰۱

photo_۲۰۱۸-۰۱-۰۶_۱۴-۴۷-۴۸

اعتصاب سراسری در دورود

این کانال های زنجیره ای همچنین دروغی مبنی بر اعتصاب سراسری در دورود را روی خروجی خود قرار دادند که با تصاویر و فیلم های همان روز در دورود مشخص شد این خبر هم کذب است!

photo_۲۰۱۸-۰۱-۰۶_۱۴-۴۸-۲۶

photo_۲۰۱۸-۰۱-۰۶_۱۴-۴۸-۰۵

درگیری شدید خیابانی در خرم آباد

این کانال ها معاند تصاویری آرشیوی مبنی بر درگیری خیابانی در خرم آباد منتشر کردند، در صورتی که شهر در آرامش کامل بود و مردم هیچ نقطه ای از شهر شاهد درگیری نبودند و البته خبرنگار لرستان خبر فیلمی از منطقه مطهری که مدعی بودند دچار درگیری شده منتشر کرد که در آن، خیابان بسیار خلوت بود.

photo_۲۰۱۸-۰۱-۰۳_۰۲-۲۵-۲۹

photo_۲۰۱۸-۰۱-۰۶_۱۴-۴۷-۳۲

توهین رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به قوم لر

تصویری در این کانال های معاند مبنی بر توهین حجت الاسلام شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به قوم لر و زرتشتی منتشر شد که کذب بودن آن واضح و مبرهن بود که البته این سازمان طی بیانیه ای که در زیر آمده آن را تکذیب کرد:

 

در پی انتشار مطلب کذب و سراسر دروغ به نقل از حجت الاسلام والمسلمین شهیدی در یکی از کانال‌های معاند و ضد انقلاب باهدف ایجاد شکاف و تفرقه در اقوام ایران اسلامی به اطلاع می‌رساند رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به هیچ عنوان در مورد قومیت‌های مختلف اظهار نظری نداشته و همواره بر ضرورت اتحاد و وحدت میان هم‌میهنان عزیز تأکید داشته‌اند.

ضمن اینکه ایشان پس از سفر کم‌نظیر چند هفته گذشته به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه، هم‌اکنون نیز برای بررسی و رسیدگی به ایثارگران زلزله‌زده و دیدار با ایثارگران مناطق محروم در استان کرمان حضور دارند.

photo_۲۰۱۸-۰۱-۰۶_۱۴-۴۸-۴۴

بستن خیابان های منتهی به میدان کیو خرم آباد و اجبار مردم برای حضور در راهپیمایی

و اما روز 13 دی ماه که مردم لرستان «نه» بزرگی به آشوبگران گفتند، رسانه های معاند از خشم این حضور تصویری از ضلع شمالی میدان کیو خرم آباد منتشر کردند مبنی بر اینکه مسیر را بسته اند و حضور هم کم رنگ بوده در صورتی راهپیمایی ها در این شهر از ضلع جنوبی به کیو منتهی شده و حضور مردم نیز در این حماسه، کم نظیر بود!

photo_۲۰۱۸-۰۱-۰۳_۱۸-۲۲-۱۰

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات