فرمانده انتظامی لرستان خبر داد:

فرمانده انتظامی لرستان از کشف 350 کیلوگرم تریاک طی 48 ساعت گذشته در استان خبر داد.

به گزارش لرستان خبر، سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: طی دو عملیات جداگانه در ۴۸ ساعت گذشته، ۳۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در مرکز استان کشف گردید.

وی افزود: این محموله که برای مرکز کشور و مرکز استان بارگیری شده‌بود، با هوشیاری پلیس مبارزه با موادمخدر هر دو باند آن منهدم شد.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه در این عملیات سه دستگاه خودرو توقیف و سه نفر نیز دستگیر شد، بیان داشت: از ابتدای امسال تاکنون 3 تن و ۸۰۰ کیلوگرم موادمخدر در استان کشف شد که نسبت به مدت مشابه ۱۹ درصد میزان کشفیات افزایش یافته است.

سردار مهدیان‌نسب تصریح کرد: در خصوص علل افزایش کشف می‌توان گفت که پلیس و کلانتری‌ها در زمینه برخورد با خرده‌فروشان با یکدیگر هماهنگ هستند، همچنین عامل گستردگی کارهای پلیس از دیگر این علل‌ها است.

وی با اشاره به دستگیری 3 هزار و ۶۵۲ قاچاقچی طی ۹ ماهه ابتدایی امسال، یادآور شد: همچنین ۵۹ باند نیز طی این مدت منهدم شده است.

فرمانده انتظامی لرستان افزود: طی ۹ ماهه نخست امسال ۲۳۰ خودرو حامل موادمخدر توقیف و ۱۲۲ طرح موضوعی نیز به اجرا درآمده است.

وی با اشاره به اجرای ۵۲۲ طرح پاکسازی در نقاط آلوده استان، گفت: در بحث دستگیری قاچاقچیان خرده‌فروش مواد مخدر ۱۶ درصد نسبت به مدت مشابه افزایش داشته‌ایم که تلاش خواهیم کرد این درصد را تا پایان سال به ۳۰ درصد افزایش برسانیم.

وی عنوان کرد: در ۵۰ نقطه محور مواصلاتی که دو نقطه آن ثابت و ۴۸ نقطه آن گسترده است به صورت مقطعی کار پیگیری می‌شود.

سردار مهدیان‌نسب با تاکید بر اینکه امنیت کامل در استان برقرار است، اظهار داشت: طی ۹ ماهه نخست امسال ۶ درصد کاهش سرقت را داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: در حوزه تیراندازی، نزاع و درگیری کاهش قابل توجهی را شاهد بودیم و در نظر داریم با آموزش‌های همگانی در سطح شهر و روستا آمار آن را به وضعیت بهتری برسانیم.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات