رئیس کل دادگستری استان لرستان خبر داد:

رئیس کل دادگستری استان لرستان گفت: بر اساس گزارش مأمورین و اظهارات اشخاص دستگیر شده خسارات وارده به برخی بانک‌ها به علت تحریک برخی اشخاص مقیم آمریکا که مورد حمایت دولت آمریکا هستند بوده که بر این اساس پرونده‌ای علیه دولت آمریکا تشکیل شده است.

به گزارش لرستان خبر، جعفر بدری از طرح دعوی بانک‌های استان لرستان علیه دولت آمریکا خبر داد و گفت: در جریان اغتشاشات اخیر تعدادی از بانک‌های استان لرستان تخریب و خساراتی به آن‌ها وارد شد.

وی گفت: بر اساس گزارش مأمورین و اظهارات اشخاص دستگیر شده این اقدامات بر اثر تحریک بعضی اشخاص مقیم آمریکا صورت گرفته است.

این مقام قضایی بیان کرد: به موجب یکی از این مستندات که ضمیمه دعوی شده است یکی از اشخاص که در کشور آمریکا اقامت دارد و فعالیت او تحت حمایت و پشتیبانی دولت ایالات متحده آمریکا است طی بیانیه‌های مختلف اشخاصی را در داخل کشور مأمور به تخریب اموال عمومی و بانک‌ها کرده است که بر اثر این اقدامات خسارات زیادی به بانک‌ها وارده شده است.

رئیس کل دادگستری استان لرستان افزود: اکنون دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری استان لرستان درخواستی علیه دولت آمریکا تقدیم و  تقاضای غرامت کرده است.

وی در پایان گفت: این پرونده جهت رسیدگی به یکی از شعب حقوقی دادگستری شهرستان خرم آباد ارجاع شده است.
 

انتهای پیام/

 

منبع:میزان

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات