نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس مطرح کرد؛

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: سال‌هاست که تغییری درروند کارکرد شورای برنامه‌ریزی و توسعه لرستان ندیده‌ایم.

به گزارش لرستان خبر، محمدرضا ملکشاهی راد ظهر پنجشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان با اشاره به اینکه ما ناظر مجلس در شورای برنامه ریزی و توسعه هستیم و موظف به گزارش دهی هستیم، اظهار داشت: رئیس مجلس شورای اسلامی نیز از ما خواسته اند که یک گزارشی از شورای برنامه ریزی و مصوبات آنها تهیه و به مجلس ابلاغ کنیم.

وی ادامه داد: در سال ۶۲ که ۲۶ سالم بود، به عنوان معاون آموزش و پرورش لرستان در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه شرکت کردم و الان هم ۶۰ سالم است؛ در این مسیر و طی این سالها تغییری در روند کارکرد شورا ندیده ام.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در خیلی از جلسات ندیدیم اعضای جلسه راحت اعلام موافق و مخالف با مصوبه ای کنند، تصریح کرد: اگر یک سیستم مخفی رای گیری ایجاد شود خوب است، خیلی ها ممکن است ملاحظه استاندار را کنند و رای واقعی خود را ندهند.

ملکشاهی راد با اشاره به اینکه باید تحولی را در شورای برنامه ریزی و توسعه استان بدهیم، ادامه داد: در جریان اغتشاشات اخیر، اتفاقاتی در کشور افتاد و عده ای هم سوء استفاده کردند؛ اما اصل مربوط به مطالبات مردم بود، مسائل بیکاری و اقتصادی باید در همین شورای برنامه ریزی و توسعه استان حل و فصل شود.

وی با بیان اینکه مقدورات استان را در همین شورا باید به رای بگذاریم و موتور محرکه را سرعت ببخشیم، تصریح کرد: در مواردی می بینیم که از قبل آمادگی وجود ندارد و برنامه ریزی نکرده ایم و در نهایت برای جذب اعتبارات ناکام می مانیم.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شورای برنامه ریزی لرستان، این موتور محرکه استان را باید فعال تر کنیم، یادآور شد: مدیران ما روحیه جهادی دارند، متدین هستند، مسائل و مشکلات را می شناسند و فکر نمی کنم اگر برنامه ریزی شود، در حل مشکلات درمانده باشیم.

انتهای پیام/

 

منبع:مهر

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات