جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: امنیت مهمترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش لرستان خبر، حبیب‌الله توکلی ظهر امروز در دومین محفل انس و مودت ویژه بازنشستگان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) اظهار کرد: بازنشستگی یک امر طبیعی در تمام نهادها بوده، اما در سپاه پاسداران بازنشستگی آغاز فعالیت مجدد است.

وی خاطرنشان کرد: سپاه دارای دو قسمت سپاه شاغلین و سپاه بازنشستگان است، شاغلینی که هم‌اکنون در حال خدمت‌گذاری بوده و بازنشستگانی که در هنگام خطر به میدان می‌آیند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه سپاه مولود انقلاب است، بیان داشت: طبیعی است کسانی که ورودشان همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی بود شرایط سختی را تجربه کرده‌اند.

وی تصریح کرد: بازنشستگان امروز در زمان انقلاب به محض ورود شاهد درگیری‌های خیابانی با گروهک‌های منافق بودند و مبارزه با تروریست‌ها از تجربیاتی بود که پاسداران بدون اینکه تجربه و تخصصی در این زمینه از قبل داشته باشند، به آن ورود پیدا کردند.

توکلی با اشاره به اینکه در سایه، سپاهی مملو از افراد بی‌پروا، متخصص و متعهد داریم، افزود: هر جایی که سپاه احساس خطر کند دست یاری را به سوی پیشکسوتان خود دراز می‌کند.

وی عنوان داشت: در آشوب‌های اخیر، بازنشستگان صحنه‌گردانان و مقابله‌گردان با کسانی بودند که ظلمی را در حق مردم روا کرده و هزینه زیادی را روی دست نظام گذاشتند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان حضور به‌موقع بازنشستگان در صحنه‌های اخیر را قدر دانست و افزود: مطمئنا اگر فتنه اخیر با هوشیاری مردم در نطفه خفه نمی‌شد شاهد فتنه‌ای بزرگتر از فتنه سال ۸۸ می‌بودیم.

وی تصریح کرد: دشمنان قسم‌خورده نظام آمده بودند که شرایطی همچون سوریه را برای ایران به وجود آورند و نسخه سوریه را برای ایران بپیچند.

توکلی فتنه اخیر را حاصل تلاش چند ماهه طراحان آمریکایی و اسرائیلی عنوان و خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها از منافقین داخلی و خارجی و همچنین سلطنت‌طلبان برای ایجاد اغتشاش در کشور استفاده کرده بودند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: لرهای باغیرت طی این 40 سال مفتخر به ولایت‌مداری هستند و همواره در صحنه‌های مختلف به میدان آمده و از نظام و انقلاب خود تا پای جان حمایت کرده‌اند.

وی اغتشاشات اخیر در شهرستان دورود را نتیجه فعالیت عده‌ای فریب خورده دانست و افزود: اغتشاشات اتفاق افتاده در این شهرستان با یک برنامه‌ریزی منسجم توسط صحنه‌گران از قبل صورت گرفته بود.

توکلی با بیان اینکه امروز وظیفه و تکلیف انقلابی بر گردن همگی ماست، اظهار داشت: این وظیفه انقلابی و تعهد به آن در محیط خانه و خانواده باید برای مردم مشخص شود که این برنامه‌ریزی از سوم دی‌ماه انجام گرفته بود، دشمنان قصد داشتند که در 22 بهمن نظام جمهوری اسلامی ایران را سرنگون کنند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان امنیت را مهمترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی ایران بیان و تصریح کرد: اگر این امنیت از دست برود با هیچ چیزی قابل جبران نیست، در فتنه اخیر گروه‌های تروریستی که از ایران ضربه خورده بودند در پشت مرزها آماده تشدید اقدامات خرابکارانه بودند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری از همه پاسداران و مدافعان نظام خواسته که صحنه را ترک نکنند، از همین رو هوشیاری و بصیرت مردم همیشه در صحنه سبب شد بار دیگر چشم فتنه دشمن کور شود.

توکلی به برخی دستاوردهای انقلاب اسلامی طی 40 سال اخیر اشاره کرد و افزود: بسیاری از امکانات و زیرساخت‌هایی که امروز فراهم شده از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، تا قبل از انقلاب معدود شهرهای ایران از نعمت آب، برق، گاز و حتی امکانات درمانی بهره‌مند بودند حال اینکه امروز در اکثر شهرها این امکانات فراهم شده‌اند.

وی استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: خم‌شدن پادشاهان و حکمرانان قبل انقلاب را در مقابل بیگانگان فراموش نکرده‌ایم، امروز استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

 

منبع:فارس

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات