مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان:

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: محبت به ولایت تضمین‌کننده عزت ما در دنیا و آخرت است و ما باید در برابر فتنه‌ها با هوشیار و بیدار باشیم.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام شمس الله جلیلیان، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در دومین محفل انس و مودت ویژه بازنشستگان و همسران سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان که در حسینیه ثارالله برگزار شد، با اشاره به اتفاقات و اغتشاشات اخیر در استان اظهار داشت: شرایط زندگی سخت است و این سختی نباید سبب شود زمانی راه خود را کج کنیم و در مسیر ولایت کوتاه بیاییم.

وی افزود: سپاه پاسداران و پیشکسوتان ثابت کردند علیرغم همه مشکلات جان‌نثار ولایت هستیم همیشه باید هوشیار باشیم چراکه فتنه آمریکا هنوز تمام نشده است.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: آمریکا فتنه‌های مختلفی در بحث یمن، اقلیم کردستان، معرفی قدس شریف برای پایتخت اسرائیل و ... به راه انداخته و شکست‌های پی‌درپی در این زمینه خورده است.

وی بابیان اینکه آمریکا به‌شدت از اقتدار محور مقاومت با محوریت ایران عصبانی است و سعی دارد با اغتشاشات داخلی خودشان به کارها مسلط شوند، عنوان کرد: آمریکا با دو هدف مهار ایران با تغییر نظام یا مهار ایران با ایجاد درگیری داخلی تا در مسائل منطقه تأثیرگذار نباشد، پیش‌آمده است.

 جلیلیان عنوان کرد: عربستان، آمریکایی‌ها، منافقان و اسرائیل فتنه‌ای را ایجاد کردند که به یاری خدا در نطفه خاموش شد اما این تمام‌شدنی نیست و آنچه مهم است هرزمانی بصیرت، شجاعت و اطاعت‌پذیری از ولایت را ببینند مأیوس می‌شوند.

وی خطاب به بازنشستگان گفت: شما پاسدار انقلاب هستید و جایگاه باعظمتی دارید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: اسلام ناب یعنی جایی که محوریت ایران باشد و سپاه به‌شدت دشمنان ایران را عصبی کرده و فتنه‌های مختلفی را سپاه خاموش کرده چراکه پاسداری از نظام انقلاب به عهده ما است.

وی مقابله در برابر تهدیدهای مختلفی ازجمله نظامی، سیاسی، فرهنگی و ... را ازجمله فعالیت‌های سپاه دانست و گفت: محبت به ولایت تضمین‌کننده عزت ما در دنیا و آخرت است و ما باید در برابر فتنه‌ها با هوشیار و بیدارباشیم.

جلیلیان افزود: مسئولان باید قدرشناس این نعمت باشند از شعار به عمل‌گرایی پیش روند و مردم نیز باید مطالبه گر باشند.

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات