معاون سپاه لرستان خبر داد:

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از برگزاری 100 برنامه در قالب کمیته بسیج در دهه فجر امسال در این استان خبر داد.

به گزارش لرستان خبر، علی‌حسین پازدار ظهر امروز در جلسه ستاد دهه مبارک فجر ضمن گرامیداشت این ایام، اظهار کرد: دهه فجر فرصت مغتنمی بوده که از درگاه خداوند سبحان به منظور اعطای نعمت‌هایی از جمله نعمت ولایت، نعمت انقلاب‌اسلامی و نعمت آزادی کمال سپاس و امتنان را داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد که در دهه مبارک فجر تمرین مستمر مراقبت از انقلاب اسلامی صورت پذیرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه مسوولیت کمیته بسیج به عهده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان بوده، بیان داشت: 100 برنامه در قالب کمیته بسیج به نواحی ابلاغ شده که انتظار می‌رود نسبت به تنظیم و اجرای آن اقدامات لازم را انجام شود.

پازدار تصریح کرد: امسال دهه مبارک فجر با ایام فاطمیه تلاقی پیده کرده است، با این حال برنامه‌های متعدد و متنوعی با رنگ و بوی فاطمی در مرکز استان همزمان با سراسر شهرستان‌ها برگزار می‌گردد.

وی با تشریح برنامه‌های دهه مبارک فجر شهرستان خرم‌آباد، یادآور شد: روز شنبه مصادف با 12 بهمن برنامه رژه موتوری از فرودگاه تا میدان شهدای این شهرستان با مسوولیت فرماندهی نیروی انتظامی برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ادامه داد: برپایی ایستگاه صلواتی در میادین اصلی شهر از ساعت 9 صبح تا 14 عصر دیگر برنامه روز 12 بهمن بوده که با مسوولیت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و با همکاری بسیج اصناف انجام می‌گردد.

پازدار افزود: در روز دوم ایام الله دهه فجر فرماندهان، مسوولان و مدیران استان در نماز وحدت‌بخش جمعه حضور خواهند یافت.

این مسوول از برپایی همایش ایلات و طوایف عشایر استان در روز 14 بهمن خبر داد و گفت: ویزیت رایگان مردم توسط مراکز درمانی ارتش و ناجا از ساعت هشت صبح تا 18 عصر برنامه روز 15 بهمن ماه است.

وی بیان داشت: برگزاری مسابقات تیراندازی بین فرماندهان سپاه و مسوولان دستگاه‌های اجرایی برنامه روز 16 بهمن و برپایی محفل شعر و خاطره با موضوع انقلاب اسلامی برنامه تدارک دیده شده برای روز 17 بهمن است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر نقش پررنگ زنان در پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: همایش نقش زن در انقلاب اسلامی با مسوولیت امور بانوان استانداری و بسیج جامعه زنان استان در روز 18 بهمن برگزار می‌شود.

پازدار اظهار داشت: غباررویی مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا از جمله برنامه‌های روز 19 بهمن خواهند بود.

وی اقامه نماز جمعه با تجلی وحدت و اعزام تیم‌های امدادی و درمانی به مناطق محروم را از جمله برنامه‌های روز 20 و 21  بهمن عنوان کرد و افزود: حضور گسترده و منسجم آحاد مردم در راهپیمایی عظیم 22 بهمن پایان‌بخش برنامه‌های دهه مبارک فجر خواهد بود.

انتهای پیام/

 

منبع:فارس

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات