عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

متاسفانه در برنامه به اصطلاح جشنی که اخیرا برای برخی دانش آموزان خرم آباد به نام جشن انقلاب برگزار شده است شاهد صحنه های زشتی از ارتجاع به دوران جاهلیت قبل از انقلاب بودیم.

بهرام رسولیان عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در رابطه با برپایی جشنی هنجارشکن با حضور دانش آموزان در خرم آباد یادداشتی برای پایگاه خبری لرستان خبر ارسال کرد که به شرح زیر است:

جشن بی کفایتی!

متاسفانه در برنامه به اصطلاح جشنی که اخیرا برای برخی دانش آموزان خرم آباد به نام جشن انقلاب برگزار شده است شاهد صحنه های زشتی از ارتجاع به دوران جاهلیت قبل از انقلاب بودیم. اگر تلاش زیادی انجام می شد تا ثابت کنیم برخی مسوولان استان با رسالت اصلی خود خصوصا در امر پرورش استعدادهای مادی و معنوی فاصله خیلی زیادی دارند شاید مورد پذیرش قرار نمی گرفت! ولی اکنون برخی  مسئولان ذی ربط به وضوح نشان دادند که نه تنها در امر آموزش بی کفایت هستند و خرم آباد علی رغم تلاش قابل تقدیر معلمان و دبیران زحمتکش در اواخر لیست قبولی کنکور جای دارد، بلکه از انقلاب و ارزشهای انقلابی هم تهی هستند و از جشن شادی چیزی جز سبک بازی و بی هویتی به ذهنشان خطور نمی کند.

البته اعلام عدم اطلاع از محتوای زشت برنامه نیز عذری بدتر از گناه و دلیلی مضاعف بر بی کفایتی مسئولان ذی ربط است. برخورد با مسئولین برگزاری جشن مذکور هر چند کافی نیست ولی قدمی کوچک در جهت اثبات برنامه ریزی شده نبودن این رویکردهای تهاجمی به فرهنگ اصیل انقلاب توسط آموزش و پرورشی خواهد بود که اکنون نیز به قدر کافی در مظان اتهام به دلیل برخی حرکت های اخیر خود می باشد.

گفته میشود که جشن مزبور توسط گروهی اجرا شده است که دارای مجوز از اداره ارشاد لرستان بوده است که سابقه مشخصی در به سخره گرفتن ارزشها در زیر ابای برخی ساده لوحان دارد که بدون داشتن کوچکترین تخصص مرتبطی بازیچه افراد معلوم الحال قرار گرفته اند. هر چند سخن چندانی با اداره ارشاد و برخی مسوولان آن نداریم، چون ثابت کرده اند که جوانمردی لازم در پذیرش اشتباه و عذرخواهی را ندارند ولی شاید عذر خواهی از مردم انقلابی و لغو مجوز گروه مذکور و برخورد قانونی با مسببان آن ثابت کند که در نوع نگاه خود به خطا رفته ایم و اداره ارشاد اسلامی لرستان لااقل تا حدودی زیبنده این پسوند مقدس یعنی اسلامی بودن است.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات