در جمع خبرنگاران مطرح شد:

دبیر جشنواره فرهنگی ورزشی محلات محروم شهر خرم‌آباد گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی فجر در پنج محله محروم خرم آباد با ۲۰ رشته فرهنگی و ورزشی برای خانم‌ها و آقایان و در چهار رده سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال برگزار می‌شود.

به گزارش لرستان خبر، میلاد احسانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشنواره فرهنگی ورزشی در دهه فجر بین ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری در پنج محله محروم شهر خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: این جشنواره در محله‌های فلک الدین، اسدآبادی، علی آباد، گل سفید و پاچنار با ۲۰ رشته فرهنگی و ورزشی برای خانم‌ها و آقایان و در چهار رده سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره فرهنگی ورزشی محلات محروم شهر خرم‌آباد با بیان اینکه در حال حاضر با نصب بنرهایی در سطح این محلات مشغول تبلیغات و ثبت نام مسابقات هستیم، ادامه داد: قرارگاه فرهنگی حضرت صاحب الامر(عج) به واسطه توان مردمی این محلات، با چند هدف این برنامه‌ها را اجرا می کند.

photo_۲۰۱۸-۰۱-۳۰_۱۱-۴۲-۰۰

احسانی تصریح کرد: اولین هدف ما از برگزاری این مسابقات این است که مردم محلات محروم مانند سایر محلات شهر خرم‌آباد این احساس را داشته باشند که سهمی از انقلاب اسلامی دارند و دستگاه‌های فرهنگی به واسطه سهمشان به آن‌ها خدماتی ارائه می‌دهند.

وی ایجاد یک روحیه نشاط و طراوت در این محلات در بهار انقلاب اسلامی را هدف دیگر این مسابقات دانست و افزود: در این محلات علی رغم تصور خیلی‌ها، استعدادهای خوب فرهنگی و ورزشی زیادی وجود دارد که معمولا خیلی شناخته شده نیستند که هدف دیگر ما از برپایی جشنواره این است که این مسابقات کمک می‌کند تا این ظرفیت‌ها بروز پیدا کند.

دبیر جشنواره فرهنگی ورزشی محلات محروم شهر خرم‌آباد خاطرنشان کرد: سازمان‌هایی مانند معاونت فرهنگی سپاه ناحیه خرم‌آباد، معاونت تربیت بدنی سپاه استان، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری خرم آباد، کمیته امداد امام خمینی(ره) و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از این جشنواره حمایت می‌کنند و سایر دستگاه‌ها که در حین اجرای جشنواره حمایت‌هایی خواهند داشت.

photo_۲۰۱۸-۰۱-۲۹_۲۰-۴۹-۵۳

احسانی یادآور شد: این جشنواره با ایام فاطمیه مصادف شده و سعی ما این است که این تلاقی مورد توجه باشد و از برکات ایام فاطمیه هم در جشنواره استفاده شود.

وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود هزار و ۵۰۰ نفر در جشنواره شرکت کنند و به نفرات برتر هر رشته در هر محله جوایزی اهدا خواهد شد، عنوان کرد: مسابقات ورزشی در رشته هایی مانند فوتسال، پینگ پنگ، فوتبال دستی، دال پران، تیراندازی و... و مسابقات فرهنگی در رشته های نقاشی، هنرهای دستی، حفظ قرآن، عکاسی، داستان نویسی، قرائت اذان و... برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات