نماینده ولی فقیه در لرستان هشدار داد:

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: عده‌ای در صدد ترویج فرهنگ ابتذال در استان هستند.

به گزارش لرستان خبر، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد در مصلای الغدیر این شهر در سخنانی با اشاره به برگزاری برنامه‌ای به نام «جنگ انقلاب» برای دانش آموزان طی هفته گذشته اظهار داشت: این آخرین هشدار من نسبت به این اتفاقات اخیر است.

وی بابیان اینکه هفته گذشته برنامه‌ای به نام «جنگ انقلاب» برای دانش آموزان برگزار شد عنوان کرد: این برنامه آمیخته با آهنگ مبتذل، رقص و آواز و تک‌خوانی زن بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با تأکید بر اینکه این برنامه هیچ تناسبی با دانش آموزان نداشت ادامه داد: آموزش و پرورش باید حساس باشد چراکه دانش آموزان امانت در دست آن‌ها بوده و این در حالی است که این برنامه هیچ تناسبی با دانش آموزان نداشت.

آیت‌الله میرعمادی با تأکید بر اینکه این برنامه هیچ تناسبی با دهه فجر نداشت گفت: این برنامه برخلاف شرع و دستورات دین بوده است و همه علمای عظام فتوا داده‌اند که تک‌خوانی زن در میان مردان حرام است، رقص حرام است و این امر یک ابتذال فرهنگی است.

وی بابیان اینکه عده‌ای درصدد ترویج فرهنگ ابتذال در استان هستند افزود: عده‌ای به دنبال دور کردن نسل جوان از ارزش‌های دینی و انقلابی هستند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با تأکید بر اینکه مسئولان باید برخورد قاطع و شایسته نسبت به این افراد بی‌کفایت و بی‌لیاقت که چنین کاری انجام داده‌اند داشته باشند گفت: مسئولان باید نسبت به مسئولیتی که دارند حساس باشند و وقوع این‌گونه اتفاقات در استان برای اولین بار نیست.

آیت‌الله میرعمادی بابیان اینکه الآن دو تا سه بار بوده که شاهد وقوع این‌گونه اتفاقات برخلاف موازین شرعی هستیم گفت: آخرین هشداری بوده که به این افراد می‌دهیم و حواسشان باشد تکرار این مسائل خشم مردم، حزب الهی‌ها و متدین را به دنبال دارد.

وی گفت: مسئولین لازم بوده که اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند و مردم منتظر اقدام مسئولان هستند.

انتهای پیام/

 

منبع:مهر

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات