بازی با آبروی بروجرد در سطح ملی؛

ماه هاست که بروجرد دومین شهر استان لرستان درگیر حواشی زیاده شده است و محور این جنجال هم شورای شهر وشهرداری است.

به گزارش لرستان خبر، ماه هاست که بروجرد دومین شهر استان لرستان درگیر حواشی زیاده شده است و محور این جنجال هم شورای شهر وشهرداری است که با صحنه گردانی تعدادی رسانه و خبرنگار که دنبال باج گرفتن هستند ادامه دارد.

بعد از اشتباه بزرگ کانال شهرداری بروجرد در انتشار عکس کودکان کار تعدادی از سیاسیون و خبرنگاران باج گیر که گویی نتوانسته بودند از شهرداری کیسه بدوزند فرصت را مهیای انتقام از "یاراحمدی" سرپرست سابق شهرداری بروجرد دیدند.

در اینکه انتشار عکس کودکان کار اشتباهی بزرگ بوده و باید با مسببان آن برخورد می شد شکی نیست اما طی هفته قبل افرادی معلوم الحال که پشت پرده بودند و تعدادی خبرنگارنما را آلت دست خود در کف میدان قرار دادند تا با دروغ سازی با آبروی شهر فرهیخته بروجرد چنان بازی کردند که هیچ کاری تا سال های سال آبروی رفته شهر فرزانگان را باز نمی گرداند.

برخی از اعضای شورای شهر بروجرد که گویی دوست ندارند شهر بروجرد در آرامش باشد و خدمت به مردم کنند در اقدامی عجیب و غیراخلاقی چند ساعت قبل از تودیع و معارفه "جاویدپور" شهردارید جدید عنوان کردند سرپرست شهرداری باید برکنار شود آن هم به دلیل انتشار عکس کودکان کار! 

و بعدهم اعلام کردند مراسم معارفه شهردار جدید قبول نیست و جلسه را تحریم کردند! و با کمک برخی رسانه هایی که خود را به قیمت ناچیزی فروخته اند شروع کردند به جنجال سازی دوباره! 

و دوباره بروجرد و حاشیه هایش به صدر اخبار کشور بازگشت. به راستی اگر اعضای شورای شهر دنبال بروخورد با عاملان انتشار تصاویر کودکان کاربودند( که باید حتما برخورد می کردند)  چرا یک هفته خود را به خواب زدند و "کی بود، کی بود من نبودم" در آوردند؟

اگر برخی اعضای شورای شهر دنبال غرض ورزی، منفعت طلبی و برهم زدن شهر بروجرد نیستند چرا چند ساعت قبل از تودیع و معارفه شهردار بروجرد دست به این کار زدند ؟ در حالیکه در حالت طبیعی وقتی شهردار جدید حکمش ابلاغ شده یعنی سرپرست قبلی کنار رفته!!

مسئولان نظارتی شهرستان وظیفه شان در قبال این افراد منفعت طلب چیست؟ مردم شهر فرزانگان چه گناهی کردنده اند که اینچنین با آبروی آن ها در سطح کشور بازی می شود؟

نویسنده: ابومحمد

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات