سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان بیانیه ای را به مناسبت 22 بهمن ماه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی منتشر کرد و از عموم مردم ایران خواست تا در راهپیمایی این روز باشکوه شرکت کنند.

به گزارش لرستان خبر، سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان به مناسبت 22 بهمن ماه بیانیه ای صادر کرده است که به شرح ذیل است:

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَالْفَجْرِ ﴿۱﴾ وَلَیَالٍ عَشْرٍ ﴿۲﴾ وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ ﴿۳﴾ وَاللَّیْلِ إِذَا یَسْرِ ﴿۴﴾

 

دهه فجرآیینه ارزشهای مقدس اسلام و همچنین روزهای ماندگار و فراموش ناشدنی در صفحه زرین تاریخ ملت عظیم ایران و اوج شکوه و عظمت پیروزی ملتی مسلمان و متکی به آرمان های ائمه (علیهم السلام) بر طاغوت و طاغوتیان است که یاد و خاطره حماسه سازان آن هرگز از صفحات تاریخ و ذهن مردم ایران و جهان محو و زدوده نخواهد شد. 

در طلیعه ۴۰ سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به روح مطهر حضرت امام خمینی(ره) درود می فرستیم و ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان های والای معمار کبیر انقلاب و رهبر فرزانه حضرت آیت الله العظمی  امام خامنه ای(مدظله العالی)، شاهد صدور انقلاب اسلامی به اقصی نقاط عالم و تشکیل جبهه مقاومت برابر نظام سلطه و استکبار هستیم.

 در طی این سال ها روز به روز بر دشمنی دشمنان با ملت سرافراز ایران که قهرمستکبران را بر ذلت لبخند آنان ترجیح دادند و استقلال و آزادی خویش را با نثار خون سرخ خود خریدند، افزون می گردد.

بدیهی است طی چهار دهه گذشته، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ضربه زدن به ایران عزیز از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌ اند؛ اما فشارهای مختلف اعم از جنگ، تهدید، ترور، تحریم و ...، باعث نشد که به تعبیر مقام معظم رهبری "این کشور باعظمت، این ملت بزرگ و این مردم مخلص و دلسوز از صحنه خارج شوند."

در این روز ملت راه روشن خود را ادامه می‌دهد و بار دیگر، عظمت خود را به اثبات می‌رساند. حرکتی که این مردم انقلابی و خداجو به رهبری خمینی کبیر(ره) آغاز کرد و امروز با هدایت پیامبر گونه خلف صالحش رهبر بصیر و فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدظله) ادامه یافته است، چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.

هرساله ملت شریف ایران با حضور پرشور خود در تمامی راهپیمایی‌ها مخصوصاً در یوم‌الله ۲۲ بهمن اتحاد و همدلی خود را به رخ جهانیان می‌کشند؛ امسال نیز مردم با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، وفاداری خود را به کشور و آرمان‌های امام و شهداء و منویات رهبر معظم انقلاب اعلام خواهند کرد.

سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر به شکرانه سالها مجاهدت و صبوری و دست‌آوردهای ارزشمند انقلاب شکوهمند اسلامی و همچنین تجدید عهد و پیمان با آرمانهای والای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (دام ظله العالی) از یکایک ملت مقاوم و بصیر ایران دعوت می‌کند تا پر شورتر از گذشته در راهپیمائی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت نمایند و بدین وسیله بر یأس دشمنان و بر دوام نظام مقدس اسلامی، این ودیعه الهی و یادگار شهیدان بیفزایند.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات