به همت دفتر سازمان فضای مجازی سراج در لرستان:

دومین دوره تربیت مربی سواد فضای مجازی در استان به همت دفتر سازمان فضای مجازی سراج در لرستان برگزار شد.

به گزارش لرستان خبر، دومین دوره تربیت مربی سواد فضای مجازی در استان به همت دفتر سازمان فضای مجازی سراج در لرستان برگزار شد.

علی سبزی مسئول دفتر سازمان فضای مجازی سراج در استان لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اهداف تشکیل سازمان فضای مجازی سراج پرُ کردن خلأهای انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت های مردمی است و  با توجه به فرموده مقام معظم رهبری، سازمان سراج تصمیم گرفته که نهضت سواد فضای مجازی را بر عهده بگیرد.

وی با بیان اینکه تاکنون دو دوره تربیت مربی سواد فضای مجازی در لرستان برگزارشده است، عنوان کرد: این دوره با هدف تربیت مربی فضای‌مجازی و ارتقاء سواد رسانه‌ای  به منظور تحقق تدابیر مقام معظم رهبری پیرامون سواد فضای‌مجازی و فرهنگ کاربری، برگزار شده است.

مسئول دفتر سازمان فضای مجازی سراج در استان لرستان ادامه داد: در این دوره که دومین دوره ما در استان بود، بیش از 100 نفر آقایان و بانوان از سراسر استان شرکت داشتند که طی دو روز در خرم آباد برگزار شد.

سبزی با اشاره به اینکه اساتید دانشگاه، طلاب و روحانیون، معلمین، مشاورین و فعالان فرهنگی مخاطب این دوره بودند، تصریح کرد: برای برگزاری این دوره تخصصی اساتید بسیار برجسته‌ای از جمله دکتر صالح اصغری مشاور و پژوهشگر حوزه فرهنگ و رسانه مدیر موسسه پژوهشی حکمت پژوهان، حسین حق پناه از اعضای هیأت تالیف کتاب تفکر و سواد رسانه ای، مهندس مهدی حق‌وردی، کارشناس و منتقد بازی‌های رایانه‌ای و استاد معادی کارشناس آینده پژوهی در فضای مجازی و سروان یوسفوند مسئول پیشگیری پلیس فتای استان به کارگیری شدند.

وی افزود: این دوره تخصصی در قالب کارگاه های آموزشی با موضوعات «مدیریت رسانه در خانواده»، «سواد شبکه های اجتماعی»،  «سواد بازی‌های رایانه‌ای و اندرویدی»، «رژیم مصرف و مدیریت مصرف رسانه»، «تکنیک‌های اقناعی رسانه»، «امنیت کاربردی»، «آینده پژوهی در فضای مجازی» برگزار شد.

مسئول دفتر سازمان فضای مجازی سراج در استان لرستان فزود: این دوره با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان، بسیج رسانه لرستان و پلیس فتای استان در برگزاری برگزار شده است.

دوره1

دوره2

دوره3

دوره4

دوره5

دوره7

دوره8

دوره9

دوره10

دوره11

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات