در شورای اداری لرستان مطرح شد؛

شهردار خرم‌آباد اسکان ۴۰ هزار نفر مسافر نوروزی در کمپ‌های شهرداری خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش لرستان خبر، وحید رشیدی در شورای اداری لرستان در سخنانی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری خرم‌آباد در ایام نوروز اظهار داشت: برگزاری کلاس‌های توجیهی نحوه برخورد با مسافران و مراجعین به کمپ‌های نوروزی یکی از این اقدامات بوده است.

وی با اشاره به نصب بیش از ۲۰۰ تخته چادر در سطح پارک‌های خرم‌آباد برای اسکان مسافران نوروزی گفت: بخشی از این چادرها توسط هلال‌احمر تأمین‌شده بود.

شهردار خرم‌آباد با اشاره به اختصاص هیتر، زیرانداز و پتو به‌صورت رایگان در بین مسافران نوروزی بیان داشت: نصب تبلیغات در سطح شهر برای مسافران نورزی و در مبادی ورودی استان، نصب ۱۰۰ بنر خوشامدگویی و تبلیغ اماکن در سطح شهر، توزیع ۲۵ هزار نقشه باکیفیت بالا در سطح شهر و در اماکن مختلف، چاپ پنج هزار ویژه‌نامه نوروزی و ... از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

رشیدی با اشاره به اینکه درزمینهٔ نظافت شهر و خدمات آتش‌نشانی در مبادی ورودی و کمپ‌ها نیروهای آتش‌نشانی حضور داشتند گفت: ۷۰ نفر از نیروهای شهرداری به‌صورت شبانه‌روزی در کمپ‌ها حضور داشتند.

وی همچنین از اجرای برنامه‌های شاد در کمپ‌ها، راه‌اندازی شبکه‌های «وای فای» و اینترنت رایگان در کمپ‌های نوروزی، اسکان ۴۰ هزار نفر تا روز سیزدهم فروردین در خرم‌آباد خبر داد.

شهردار خرم‌آباد از رضایتمندی ۹۵ درصدی مسافران از خدمات شهرداری خبر داد و گفت: ضریب ماندگاری مسافران در نیمه اول ۳.۲ روز بود و در کل ۲.۷ روز بوده است.

انتهای پیام/

 

منبع:مهر

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات