نماینده ولی‌فقیه در سپاه لرستان:

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: یکی از عمده‌ترین راه‌های تأمین امنیت اقتصادی حمایت از کالای ایرانی است.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین شمس الله جلیلیان اظهار داشت: حمایت از تولید داخلی لازمه حفظ استقلال و ارتقا جایگاه کشور در دنیا است چراکه در دنیا کشورهایی هستند که به لحاظ منابع طبیعی در حداقل امکانات قرار دارند اما بااهمیت دادن به تولید، رتبه‌های بالایی در اقتصاد دارند و از طرفی کشورهایی هم هستند که ازلحاظ منابع طبیعی سرشار هستند اما چون توان تولید ندارند عملاً جزء اقتصادهای وابسته به‌حساب می‌آیند.

 وی بابیان اینکه یکی از عمده‌ترین راه‌های تأمین امنیت اقتصادی حمایت از کالای ایرانی است. افزود: توجه ویژه به تولید در مورد ایران از اهمیت مضاعفی برخوردار است چون به‌نوعی مقابله با تهدیدات اقتصادی است و امنیت اقتصادی مقدمه امنیت کامل کشور است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان بیان کرد: تا دیروز امنیت کشور، آب‌وخاکمان مرهون مجاهدان، شهدا والامقام مانند حاج همت‌ها، باکری‌ها و حججی‌ها بود؛ امنیت اقتصادی نیز به حاج همت‌ها، باکری‌ها و حججی‌های میدان جنگ اقتصادی و کارآفرینی نیازمند هستند.

 وی گفت: امنیت روانی، امید به آینده، کار و خلاقیت، توکل به خدا و تکیه به‌ توان درونی، همت عالی و روحیه جهادی پیش‌نیاز حل مشکلات اقتصادی، سیاسی، و قدم برداشتن در مسیر توسعه پیشرفت کشور است.

جلیلیان افزود: بنابراین تلاش جبهه استکبار؛ القاء حس ناامنی، اضطراب، ناامیدی و ناتوانی در رفع مشکلات اقتصادی به جامعه است و متأسفانه از زمان روی کار آمدن ترامپ در امریکا این حربه بدون اقدام مقابل ملاحظه عملی نسبت به گذشته در بی‌ثباتی چرخه‌های اقتصادی کشور توفیقاتی داشته است.

وی تصریح کرد: به همین دلیل رهبر حکیم و فرزانه با نام‌گذاری سال جاری به‌عنوان سال حمایت از کالای ایرانی در فرمایشات مهم و راه گشای خود در روز نخست سال در مشهد مقدس کلید حل مشکلات را به دست مسئولان و ملت ایران در راستای نه گفتن به بیگانگان و استفاده از سرمایه عظیم جوانان و ظرفیت‌های فراوان طبیعی و خودباوری و امید به آینده و نشاط، تلاش بیشتر دانسته و هیچ مشکلی را غیرقابل‌حل ندانسته‌اند.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات