فرمانده سپاه لرستان:

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بر ضرورت ایجاد تفاهم بین جریان‌های سیاسی استان تأکید کرد.

به گزارش لرستان خبر، سردار مرتضی کشکولی در شورای سیاست‌گذاری و راهبردی بزرگداشت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در کشور اظهار داشت: این دستاوردها و پیشرفت‌ها باید به‌صورت دوره‌ای برای مردم تبیین شود.

وی بابیان اینکه ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و ما نباید دستاوردهای انقلاب را با قبل از انقلاب مقایسه کنیم گفت: باید با برنامه‌ریزی لازم دستاوردهای انقلاب را به‌صورت دوره‌ای برای مردم بیان و تبیین کنیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تأکید بر بررسی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در دوره‌های مختلف و درزمینهٔ های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، نظامی، اجتماعی و ... بیان داشت: برخی مواقع ما اهداف انقلاب را گم‌ می کنیم و جای تفاهم بین جناح‌های مختلف سیاسی را اختلافات جناحی گرفته می گیرد.

سردار کشکولی با تأکید بر اینکه ما باید این تفاهم جناح‌ها و جریان‌های سیاسی مانند اصول‌گرا و اصلاح‌طلب را در لرستان و به‌صورت بومی ایجاد کنیم گفت: جناح‌ها و جریان‌های سیاسی مختلف استان با یکدیگر هم‌قسم شوند و پیشرفت استان را دنبال کنند.

وی با تأکید بر اینکه فرقی نمی‌کند کدام جریان سیاسی در رأس امور قرار می‌گیرد بلکه ایجاد تفاهم و وحدت بین آن‌ها در استان برای پیشبرد اهداف انقلاب مهم است ادامه داد: باید رفتار مدیران بازخوانی شود و باندبازی و جناح‌بازی‌های سیاسی را برای پیشرفت استان کنار بگذاریم و همه یک هدف مشترک داشته باشیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تأکید بر ضرورت شایسته‌سالاری و دوری از پارتی‌بازی در استان گفت:  اسلامی کردن رفتار مدیران مطالبه مقام معظم رهبری است و باید این امر نیز در لرستان محقق شود.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات