انتقاد فرمانده سپاه استان از لغو جلسه پدافند غیرعامل توسط مدیران بی مسئولیت:

بی‌مسئولیتی مدیران سبب لغو جلسه کارگروه مشارکت‌های مردمی پدافند غیرعامل لرستان شد.

به گزارش لرستان خبر، جلسه کارگروه مشارکت‌های مردمی پدافند غیرعامل که امروز بنا بود با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شود ولی به علت عدم حضور مدیران لغو و سبب واکنش فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان شد.

سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان ضمن گلایه از دستگاه‌های اجرایی استان به عدم حضور در جلسه کارگروه مشارکت‌های مردمی پدافند غیرعامل اظهار داشت: این جلسه بنا بود امروز تشکیل شود و دعوت‌نامه به‌صورت کتبی به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان ارسال‌شد تا رئیس دستگاه شخصاً در جلسه حضورداشته باشد اما مدیران حضور نیافتند.

وی افزود: بنا بود مباحث خاصی در این جلسه مطرح شود ولی چون تعداد افراد به حدنصاب نرسید و تنها مدیرکل صداوسیمای مرکز استان، مدیرکل کمیته امداد و دبیر پدافند غیرعامل حضور یافتند و هیچ‌کدام از مدیران دستگاه‌ها به بهانه اینکه جلسه مهم‌تر و کار مهم‌تری داشتند در جلسه حضور نیافته جلسه لغو شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان عنوان کرد: این جلسه لغو شد تا یاد بگیریم برای کار مردم وقت بگذاریم تا کار مردم نخوابد؛ با توجه به اهمیتی که پدافند غیرعامل دارد و در بحران‌های مختلف مانند زلزله، سیل، آتش‌سوزی و هر حادثه‌ای که رخ دهد باید اقدامات به‌موقع صورت گیرد، دستگاه‌ها باید حضور می‌یافتند و یا حداقل تماس گرفته و بیان می‌کردند به چه دلیل نمی‌توانند در جلسه حضور یابند و افراد دیگر را به جلسه می‌فرستادند.

وی بیان کرد: جلسه لغو و دیگر برگزار نمی‌شود مگر مدیران دستگاه‌ها از این کار خود عذرخواهی کنند که در غیر این صورت‌جلسه را برگزار نمی‌کنیم و مسئولیت بر گردن خود مدیران است.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات