نامه جمعی از طلاب و اساتید حوزه خطاب به رئیس‌جمهور:

در این هفته‌ها و روزها که گرانی‌ها بیداد می‌کند به جای اینکه شما و دولت جنابعالی را مشغول تلاش برای حل مشکلات اقتصادی ببینیم با کمال تعجب شاهد هستیم شما با چند وزیر و مسئول کشوری به تله‌کابین توچال برای تفریح رفته‌اید!

به گزارش لرستان خبر، جمعی از طلاب، اساتید و فضلای حوزه علمیه قم در نامه‌ای به رئیس‌جمهور درباره وضعیت نابسامان اقتصادی و عدم مدیریت دولت در این خصوص هشدار دادند:.

متن این نامه بدین شرح است:        

إِنَّمَا السَّبِیلُ عَلَى الَّذِینَ یَظْلِمُونَ النَّاسَ وَیَبْغُونَ فِی الْأَرْضِ بِغَیْرِ الْحَقِّ ۚ أُولَٰئِکَ لَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ/ شوری ۴۲

مجازات بر کسانی است که به مردم ستم می‌کنند و در زمین به ناحق ظلم روا می‌دارند؛ برای آنان عذاب دردناکی است!

جناب دکتر روحانی ریاست محترم جمهور

وضعیت نابسامان اقتصادی که هر روز به وضعیت بدتری می رسد مردم عزیز و صبور ایران اسلامی مخصوصا طبقات ضعیف جامعه را به طور شدیدی مورد فشار و اذیت قرار داده است.

دلار نزدیک به ۱۰ هزار تومان رسیده است و سکه نزدیک است به مرز ۳ میلیون تومان برسد. وضعیت آب شهرهای مظلوم جنوب کشورمان مخصوصا شهر آبادان به بحران رسیده است.

مردمی که به شما رای داده اند از شما و دولت شما توقع انجام فعالیت درست و صحیح برای کاهش مشکلات اقتصادی کشور همان طور که در انتخابات وعده داده بودید؛ داشتند ولی متاسفانه رویه شما و دولت شما کاملا به عکس بوده است.

رهبری معظم انقلاب بارها بر روی اقتصاد درون‌گرا که متکی بر حمایت از تولید داخلی است تاکید داشته اند ولی متاسفانه روند فعالیت شما فقط برای برجام و حفظ برجام بوده که عملا شاهد گشایش خاصی در کشور نبودیم.برجام قرار بود کلیه تحریم ها را از بین ببرد خود وسیله ای برای تحریم بیشتر کشور گردید.

در این هفته ها و روزها که گرانی ها بیداد میکند به جای اینکه شما و دولت جنابعالی را مشغول تلاش برای حل مشکلات اقتصادی ببینیم با کمال تعجب شاهد هستیم شما با چند وزیر و مسئول کشوری به تله کابین توچال برای تفریح رفته اید!

با این بی‌خیالی از طرف شما نه از کالای ایرانی حمایتی صورت می‌گیرد نه چرخ اقتصاد کشور می چرخد بلکه روز به روز به وضعیت بحرانی تر می رسد.

دولت شما هم عملا کشور را رها کرده است و به توچال گردی روی آورده است یا از فرصت جام جهانی استفاده کرده و درب ورزشگاه ها را به روی زنان باز کرده تا به خیال خود مردم گرانی دلار و سکه و این اوضاع بغرنج اقتصادی را فراموش کنند!

مجلس محترم که با خیال راحت تر در این اوضاع سخت به تعطیلات دو هفته ای می رود.

ما طلاب، اساتید و فضلای حوزه علمیه قم به شما هشدار می دهیم که طبق آیه ۴۲ شوری این روند فعلی دولت شما و همچنین مجلس، مصداق ظلم به مردم مظلوم و صبور ایران اسلامی می باشد و خدای متعال وعده عذاب دردناک برآن مقرر داشته است.‌

والعاقبه للمتقین

جمعی از طلاب، اساتید و فضلای حوزه علمیه قم

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات