نماینده مردم بروجرد در مجلس:

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: عامل پیروزی امروز وحدت، اتکا به ارزش ها و ایجاد گفتمان انقلاب به عنوان نقشه راه از سوی امام راحل(ره) است.

به گزارش لرستان خبر، عباس گودرزی اظهار داشت: نظامی که وحدت محور باشد نظام سلطه را بر زمین می زند، امروز مشاهده می کنید دشمنان سعی می کنند با ادعاهای دروغین، علیه ملت ایران اقدام کنند و در این راستا از تمام تجربیاتشان استفاده می کنند.

وی افزود: اعمال تحریم های فلج کننده و راه اندازی جنگ نرم و تردید در ذهن و قلب مسئولان برنامه هایی است که دشمن می خواهد از این طریق به نقشه های خود دست پیدا کند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز دشمن از طریق افرادی که به دنبال انحراف و تحریف سخنان مقام معظم رهبری هستند، می خواهد اعمال فشار کند و زندگی مردم ایران را با فشارهای اقتصادی به چالش بکشاند.

گودرزی اظهار داشت: اگر ملت ایران با روحیه انقلابی نتواند در مقابل این حربه اقدام کند کار نظام تمام است و ممکن است زیر پوست رسمی نظام اسلامی انحرافاتی رخ دهد که مشخص نباشد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص انقلابی گری و انقلابی نمایی، گفت: تلاش مسئولان باید در راستای هدف گیری مستمر آرمان ها و همت بلند برای رسیدن به آنها باشد چرا که عامل پیروزی امروز وحدت، اتکا به ارزش ها و ایجاد گفتمان انقلاب به عنوان نقشه راه از سوی امام راحل(ره) است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی افزود: انقلابی گری یعنی سر و صدا نه، یعنی از خودمان از آبرویمان هزینه کنیم برای انقلاب، نه از انقلاب هزینه کنیم برای خودمان؛ انقلابی گری یعنی تمام تلاشمان این باشد که انقلاب دیده شود و خون شهدا هدر نرود، انقلابی که حاصل رنج امام و خون شهداست برجسته شود، نه اینکه تمام تلاشمان این باشد معرکه بگیریم که من دیده شوم، تلاشمان این باشد که انقلاب بماند نه اینکه من و عناصر من و مهره های من بماند.

گودرزی با اشاره به وجود منیت در برخی از مسئولان و نقطه ضعف آنها در مقابل دشمنان، تصریح کرد: امروز شرایط بسیار سختی داریم و برای عبور از این وضعیت نمی توانیم با انقلابی نمایی به جایی برسیم.

وی با اشاره به قرارداد FATF و تبعات آن برای ایران اظهار داشت: دشمنان با بستن این قرار داد به دنبال این هستند که نقاط اقتدار ایران را به نقاطی چالش برانگیز تبدیل کنند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی افزود: دشمنان به دنبال اثبات تعریفی هستند که خودشان از تروریسم دارند.

گودرزی یاد آور شد: تنها راه نجات ملت ایران ایستادگی بر گفتمان انقلابی گری و اجتناب از انقلابی نمایی است.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات