در اجتماع حافظان حریم خانواده مطرح شد؛

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) گفت: اسلام جایگاه زن را ارتقا داد و زمینه حضور زنان در همه عرصه‌های اجتماعی را فراهم کرد.

به گزارش لرستان خبر، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان ظهر یکشنبه در اجتماع حافظان حریم خانواده با اشاره به اینکه فلسفه اصلی حجاب و عفاف دفاع از شخصیت زن است، اظهار داشت: امروزه در غرب زنان را به عنوان یک کالا به حساب می آورند و این همان جاهلیت زمان گذشته است که زن را به عنوان اموال حساب می کردند و هیچ حق مالکیتی برای زنان قائل نبودند.

وی یادآور شد: اما اسلام نگاه دیگری به زن دارد و شخصیت زن را ارج نهاده است.

حجت الاسلام جلیلیان با تاکید بر اینکه اسلام بزرگترین خدمت را به زن کرده و زن را به جایگاه واقعی خود رسانده است، افزود: اما در غرب بانوان به عنوان کالا در اختیار انسان های هوس ران قرار دارند،  اسلام جایگاه فردی و اجتماعی زنان را تبیین کرده است.

وی با اشاره به اینکه حجاب مایه آرامش است، حجاب یک محافظ است برای زن و او را در برابر بی حرمتی ها محافظت می کنند و باعث سلامت معنوی اجتماع است، گفت: زنان می توانند با حجاب خود در برابر دشمنان بایستند و همه هجمه های فرهنگی و نقشه های دشمن را نقش بر آب کنند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) با بیان اینکه غربی ها به دنبال این هستند که به درون جامعه ضربه وارد کنند و مقابله با حجاب یکی از نقشه های دشمن برای فروپاشی جامعه و بنیان خانواده است، تصریح کرد: بانوی محجبه در راه خدا مجاهدت می‌کند و در دفاع از دین و شهدا با حجاب خود در همه عرصه های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و ... حضور می یابد.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات