فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان از شناسایی تعداد زیادی از انبارهای کالاهای احتکاری در این استان خبر داد.

به گزارش لرستان خبر، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران اظهار داشت: در راستای آزادسازی قلعه فلک الافلاک توافقی با دولت شد که برمبنای آن 69 میلیارد تومان اعتبار به سپاه استان بدهند تا زمینی برای احداث پادگان جدید خریداری و احداث صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود 28 میلیارد تومان از اعتبار پرداخت شده و سپاه نیز در زمینی که برای احداث ساختمان جدید اختصاص یافته، شروع به کار کرده است، عنوان کرد: طرح و مطالعات این کار تهیه شده و در حال اجرای فونداسیون ساختمان هستیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ادامه داد: ۴۰ میلیارد تومان دیگر از این اعتبار باقی مانده و با برنامه ریزی صورت گرفته و تامین این اعتبار تا پایان سال ۹۸ و نهایتا ۹۹ ساختمان فعلی تحویل داده خواهد شد.

سردار کشکولی با اشاره به فعالیت بسیج بازاریان لرستان در رابطه با برخورد با موضوع احتکار تصریح کرد: در این راستا اطلاعات لازم در سطح استان از سوی بسیج بازاریان و اصناف دریافت و یک سری انبارهای احتکار شناسایی شد.

وی با تاکید بر اینکه انبارهای احتکار زیادی در سطح استان شناسایی کردیم و در اختیار دادستان قرار دادیم، افزود: این انبارهای شناسایی شده پلمب شده اند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه تعداد کمی از بازاریان و اصناف از روی ناآگاهی اقدام به احتکار در انبارها می کنند، خاطرنشان کرد: همچنین بازاریان بسیجی و حزب الهی را بسیج کرده ایم که اقدام به ترغیب بازاریان برای فروش کالاهای خود با قیمت قبل از التهابات کنند.

سردار کشکولی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: ‌هنوز هم توهین مدیرکل ارشاد را به شهدا از یاد نبرده‌ایم و تنها کسی هستم که روی حرف خود مانده‌ام که باید این مدیر توهین‌کننده به شهدا برکنار شود که باید گفت یا این دولت در برکناری مدیرکل ارشاد ناتوان است و یا باید او را وادار به عذرخواهی از خانواده شهدا کنند؛ اگر کار موهنی می‌شود همه باید برخورد فرهنگی داشته باشیم.

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات