در گفتگو با لرستان خبر مطرح شد:

مسئول موسسه افق ظهور گفت: کارگاه بصیرت افزایی با موضوع تکالیف منتظران در قبال موعودِ موجود، با نگاهی به نهضت عاشورا در خرم آباد برگزار می شود.

میثاق حیدری در گفتگو با خبرنگار لرستان خبر اظهار داشت: کارگاه بصیرت افزایی با موضوع تکالیف منتظران در قبال موعودِ موجود، با نگاهی به نهضت عاشورا در خرم آباد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این دومین کارگاه عاشورایی بانوان انقلابی استان بوده که به همت موسسه افق ظهور و با حمایت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان لرستان برگزار می شود، عنوان کرد:این همایش با سخنرانی استاد حاج آقا مجتبی عزیزی از فضلای جامعه المصطفی و حوزه علمیه قم و با حضور حجت الاسلام حسینی لیلابی مسول دفتر نهاد رهبری دانشگاه های استان در تاریخ ۲۴ تا ۲۶ شهریور ۹۷ مصادف با پنجم، ششم و هفتم محرم در دانشگاه لرستان برگزار خواهد شد.

مسئول موسسه افق ظهور ادامه داد: گفتنی است موسسه افق ظهور در یک حرکت خودجوشِ مردم نهاد درسال ۹۶ توسط جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاهی و حوزوی تاسیس شده و تاکنون چند کارگاه باموضوعات مختلف برگزار کرده که اولین کارگاه عاشورایی این موسسه، سال گذشته در ایام محرم برگزار شد.

حیدری تصریح کرد: این کارگاه نیز با هدف بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به قشر جوان به ویزه در زمینه نهضت عزتمندانه حضرت سیدالشهدا علیه السلام و  کادرسازی نیروهای انقلابی در عصر غیبت امام عصر(عج) برگزار می شود.

وی افزود: بانوان دانشجو و حوزوی و برخی فارغ التحصیلان جوانِ حوزه و دانشگاه مخاطبان این کارگاه هستند.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات