موافقت کردم آزمون به طور موقت به تیم ملی دعوت نشود؛

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: برای کوپر و تیم ملی ازبکستان آرزوی موفقیت دارم به غیر از دیدار با ایران!

به گزارش لرستان خبر، به نقل از سایت رسمی فدراسیون، کارلوس کی روش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار ازبکستان حاضر و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

کارلوس کی‌روش در کنفرانس مطبوعاتی دیدار قبل از ازبکستان گفت: اجازه بدهید با این صحبت شروع کنم که ما در اینجا برای یک بازی با ازبکستان هستیم. برای این که قدردانی خود را از ازبکستان و فدراسیون آن نشان دهیم.

وی در ادامه گفت: ما بخاطر داریم که قبل از جام جهانی زمانی که در شرایط سختی برای مسابقات تدارکاتی بودیم وقتی که از ازبکستان درخواست کردیم، آنها بدون هیچ پیش شرطی پذیرفتند با ما بازی کنند. ازبکستان به ما در راه آماده سازی مسابقات جام جهانی کمک کرده و ما می تونیم بگویم که آنها در دستاوردهای ما در جام جهانی نقش داشتند. 

کی روش در ادامه افزود: دیدار فردا مقابل تیمی قدرتمند است که بازیکنان با تجربه زیادی دارد. من معتقد هستم این دیدار دوستانه برای افزایش آمادگی بازیکنان ما بسیار موثر خواهد بود. ما در مقابل تیم خوبی بازی خواهیم کرد همیشه بازی با ازبکستان برای ما خوب بوده و می خواهم که به هکتور کوپر سرمربی ازبکستان که ایشان مربی بزرگی هستند خوشآمد بگویم. من مطمئن هستم که فردا با بازی بازیکنانی که در زمین هستند بازی خوبی خواهد شد و البته با حمایتی که هواداران خواهد داشت و بازیکنان با بازی خوبشان به هواداران ایرانی و ازبکستانی هدیه خوبی خواهند داد.

وی در ادامه گفت: این مسابقه بخشی از برنامه آماده سازی ما است و ما می خواهیم عملکرد خوبی داشته باشیم و این فرصت را نه تنها به بازیکنان جوانمان برای جام ملتها بلکه برای آینده بدهیم.

سرمربی تیم ملی در مورد عدم حضور سردار آزمون گفت: سردار آزمون بنا به دلایل بعد از برگزاری مسابقات جام جهانی از تیم ملی کناره گیری کرد ولی همیشگی و دائمی نیست. وقتی سردار آزموین از من درخواست کرد تا در مورد خداحافظی نظرم را بگویم، با آن موافقت کردم که او را به طور موقت به تیم ملی دعوت نکنم و دلیل آن هم، موضوعات شخصی‌ این بازیکن بود. پس از حل شدن مشکلات آزمون این بازیکن به تیم ملی دعوت می شود.
کی روش در ادامه اظهار کرد: حضور در جام جهانی برای تیم های آسیایی که در این مسابقات بودند دلیل بر موفقیت آنها نیست بلکه باید برای موفقیت در این مسابقات تلاش کرد و سختی کشید و با انگیزه و اشتیاق به این مسابقات رفت تا بتوانیم قهرمان شویم. 

وی گفت: بازی در جام ملت‌ها آسان نیست و تیم‌های خوب زیادی مانند ژاپن، کره جنوبی، استرالیا و ازبکستان در آنجا حضور دارند که همه آنها برای مدال طلا به آنجا می آیند. هر چه بیشتر کار کنیم می‌توانیم بیشتر در این رقابت‌ها موفق شویم.
کی روش در مورد مذاکره اش با فدراسیون ازبکستان گفت: این یک موضوع شخصی است اما در حال حاضر یک مربی خوب و با سابقه در ازبکستان حضور دارد که یک تصمیم خوب از سوی فدراسیون ازبکستان است. من برای تیم ملی ازبکستان و کوپر آرزوی موفقیت می‌کنم البته بغیر از دیدار برابر ایران!

سرمربی تیم ملی درباره تمدید قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران گفت: هنوز قراردادی با فدراسیون فوتبال امضا نکرده‌ایم و فقط به یک توافق مردانه رسیده‌ایم. موضوعاتی وجود دارد که باید در مورد آنها صحبت کنیم و بعد آن را در کاغذ بنویسیم و امضا کنیم. من هفت سال در ایران کار می‌کنم و یک اعتماد متقابل با بازیکنان پیدا کرده‌ام. نتایج خوب و بدی را در این مدت بدست آورده‌ایم. یک چیز را در این مدت فهمیده‌ام و آن هم اینکه اگر به این بازیکنان اعتماد کنید، آن‌ها هم با قدرت به این اعتماد پاسخ می‌دهند.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات