نامه نمایندگان به رئیس جمهور:

یک نماینده مجلس از نامه نمایندگان به حسن روحانی برای عزل وزیر راه و شهرسازی خبر داد و گفت: آقای آخوندی دغدغه چندانی برای رفع مشکل مسکن مردم ندارد لذا به دنبال عزل وی هستیم و درصورت عدم عزل، استیضاحش می‌کنیم.

به گزارش لرستان خبر، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حال تهیه و تدوین نامه‌ای خطاب به  حسن روحانی رئیس‌جمهور درباره لزوم تغییر در تیم اقتصادی دولت هستند.

در همین زمینه، حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در بیان جزئیات نامه نمایندگان به رئیس‌جمهور گفت: جمعی از نمایندگان نامه‌ای تدوین کرده‌اند مبنی بر اینکه رئیس‌جمهور در تیم اقتصادی دولت تغییراتی ایجاد کند.

وی اضافه کرد: ما در زمان سؤال از رئیس‌جمهور پیام همدلی و همراهی با دولت را به جامعه و شخص آقای روحانی ارسال کردیم و حال انتظار داریم که دولت نیز صدای مردم و نمایندگان ملت را شنیده و افراد ضعیف و ناکارآمد در تیم اقتصادی خود را تغییر دهد. 

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، یکی از دغدغه‌ها و مشکلات جدی مردم را بحث مسکن توصیف کرد و افزود: متأسفانه آقای آخوندی به عنوان وزیر راه، تحرکات لازم را برای رفع دغدغه‌های مردم در حوزه مسکن ندارد، حتی ایشان در نشستی که به یکی از کمیسیون های مجلس آمد، در میان تعجب نمایندگان مسئولیت خود درباره قیمت مسکن را نپذیرفت و همین باعث شد نمایندگان به این جمع‌بندی برسند که آقای آخوندی اهتمامی برای مدیریت بازار مسکن که یکی از مطالبات جدی مردم است، ندارد. 

آزادی‌خواه با اشاره به دغدغه جدی نمایندگان برای بهبود وضعیت مسکن در کشور گفت: با توجه به تمامی مباحث ذکرشده، جمعی از نمایندگان استیضاح وزیر راه را کلید زده‌اند، اما ما بر آن شدیم پیش از برگزاری جلسه استیضاح، از آقای رئیس‌جمهور بخواهیم که وزیری همچون آقای آخوندی را که توجهی به مطالبات ملت ندارد را عزل کند. 

نماینده مردم ملایر در مجلس در پایان گفت‌وگوی خود، عزم نمایندگان برای استیضاح آخوندی را جدی دانست و تأکید کرد: عملکرد وزیر راه طوری بوده که اگر استیضاح به صحن بیاید به احتمال فراوان رأی خواهد آورد. 

انتهای پیام/

 

منبع:فارس

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات