پا در میانی افراد فایده ندارد؛

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم قطعی خود را در خصوص بازگشت مهاجم تیم ملی به جمع سرخپوشان پایتخت اعلام کرد.

به گزارش لرستان خبر، تیم فوتبال پرسپولیس در فصل جاری رقابت های لیگ قهرمانان فوتبال آسیا بارها به قطر سفر کرد تا با تیم های باشگاهی این کشور در چارچوب این مسابقات به میدان بروند.

سفرهای متوالی سرخپوشان به قطر سبب شد تا بازیکنان سابق این تیم که در حال حاضر در لیگ ستارگان قطر هستند به اردوی شاگردان برانکو ایوانکوویچ بروند و با آنها دیدار داشته باشند. رفت و آمدهایی که شایعه بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس را سر زبان ها انداخته است.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که در میانه فصل گذشته رقابت های لیگ برتر، پرسپولیس را به مقصد الغرافه قطر ترک کرد آمار خوبی در این تیم از خود به نمایش نگذاشته است. طارمی که از وی به عنوان یکی از دلایل اصلی محرومیت پرسپولیس از حضور در دو پنجره نقل و انتقالاتی یاد می شود پرسپولیس را ترک کرد تا هواداران این تیم هم دل خوشی از ترک کردن تیمش نداشته باشند.

با این حال رفت و آمدهای وی به اردوی پرسپولیس صحبت هایی را در خصوص تمایل وی به بازگشت مطرح کرده بود که با پاسخ قاطع سرمربی پرسپولیس روبرو شد. برانکو ایوانکوویچ در تقابل با چنین شایعه ای صراحتا به مدیران باشگاه اعلام کرده است طارمی در لیست خرید نیست و لزومی به جذب مجدد وی وجود ندارد.

سرمربی سرخپوشان پایتخت ضمن بیان اینکه طارمی در طول حضورش در پرسپولیس تلاش زیادی کرده است عنوان داشته هیچ نیازی به وی ندارد و با مهاجمان فعلی تیمش کار را دنبال خواهد کرد.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات