در گفتگو با لرستان خبر مطرح شد:

مدیر موسسه خطابه امیر بیان استان لرستان گفت: دوره آموزش روش سخنرانی دینی برای خواھران طلبه لرستانی برگزار می شود.

حجت الاسلام علی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار لرستان خبر از برگزاری دوره آموزش روش سخنرانی دینی برای خواھران طلبه لرستانی خبر داد و اظهار داشت: ثبت نام دوره آموزشی روش سخنرانی ویژه خواھران طلبه و مبلغه استان از 17 مھرماه آغاز شده و تا 30 مھر ادامه دارد و خواھران علاقمند به شرکت در این دوره ھا می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی افزود: اتمام دوره پایه سوم حوزه و قبولی در مصاحبه قبل از دوره، از شرایط شرکت در ابن دوره آموزشی است.

مدیر موسسه خطابه امیر بیان استان لرستان با اشاره به اینکه دوره ھای آموزشی روش سخنرانی به صورت دوره ای برای حوزه ھای علمیه خواھران و برادران استان در طول سال برگزار می شود، ادامه داد: طلاب و مبلغان با شرکت در این دوره ھا روش ھای سخنرانی مطلوب ،موثر و شیوه بیان نافذ برای تبلیغ را فرا خواھند گرفت.

حجت الاسلام ابراھیمی تصریح کرد: امکان شرکت در دوره های پیشرفته، حضور در گروه های سخنرانی مخاطبین خاص، فرصت تبلیغ گروهی در مناسبت های تبلیغی، امکان شرکت در دوره های تربیت مدرّس و... از امتیازات این دوره هستند.

وی عنوان کرد: خواهران علاقه مند به شرکت در این دوره می توانند با همراه داشتن کپی شناسنامه و کارت ملی، دو قطعه عکس 4×3 رنگی و ارزیابی تحصیلی تا 30 مهر ماه همه روزه به جز روزهای جمعه و تعطیل صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۴ تا ۱۷ به آدرس خرم آباد، میدان تیر، کوچه گلباران ۳، سمت راست، پلاک ۱۲ مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۶۶۳۳۳۵۲۹۲۵ تماس حاصل کنند.

photo_2018-10-13_15-16-13

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات