امیری و حسینی افشا کردند؛

سایت «فوتومچ» ترکیه در خبری به نقل از دو بازیکن ایرانی خود مدعی شد مرتضی پورعلی‌گنجی از نرفتن به تیم ترابوزان اسپور پشیمان و برای حضور در این تیم اعلام آمادگی کرده است!

به گزارش لرستان خبر، مرتضی پورعلی گنجی بعد از جام جهانی روسیه یکی از بازیکنانی بود که مدنظر باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه قرار گرفت و حتی تا پای عقد قرارداد با این باشگاه هم رفت اما در نهایت قید پیشنهاد خوب ترابوزان را زد و راهی تیم یوپن بلژیک شد. ترابوزان اما دست از بازیکنان ایرانی بر نداشت و در نهایت سیدمجید حسینی و وحید امیری دو ملی پوش دیگر ایران را به خدمت گرفت.

چند ماه بعد از این ماجرا سایت «فوتومچ» ترکیه در خبری جنجالی به نقل از امیری و حسینی مدعی شد که پورعلی گنجی از نیامدن به ترابوزان اسپور پشیمان شده است.

این سایت نوشت: «پورعلی گنجی باوجود اینکه خودش را به استانبول رسانده بود، تصمیم دیگری گرفت تا به تیم یوپن بلژیک برود. او در ۱۰ هفته لیگ بلژیک سه بار در ترکیب اصلی بود و این مدافع ۲۶ ساله یک گل برای تیمش به ثمر رسانده است. پورعلی گنجی با حسینی و امیری درد دل کرده و به آنها گفته است از اینکه به ترابوزان اسپور نیامده ام، خیلی پشیمانم. اگر امکانش باشد همین الان به ترابوزان می آیم»!

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات