در جلسه مبلغان ستاد مردمی اربعین لرستان مطرح شد:

جلسه مبلغین اربعین حسینی مواکب استان لرستان برگزار شد.

به گزارش لرستان خبر، جلسه مبلغین اربعین حسینی مواکب استان لرستان با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، مسئولان ستاد مردمی اربعین استان و جمعی از مبلغان و روحانیون برگزار شد.

هیچ کار فرهنگی ای به اندازه جریان اربعین اثربخش نیست

میثم کشکولی دبیر قرارگاه فرهنگی حضرت صاحب الامر(عج) لرستان در این جلسه اظهار داشت: هر سال که می گذرد علی رغم تفرقه ها اما در این مسیر اربعین محبت بین مردم بیشتر می شود.

وی با بیان اینکه هیچ کار فرهنگی ای به اندازه این جریان اربعین اثربخش و مردمی نیست، عنوان کرد: سال گذشته حدود 40 هزار نفر از استان لرستان در راهپیمایی اربعین شرکت کردند.

photo_2018-10-18_11-27-59

دبیر قرارگاه فرهنگی حضرت صاحب الامر(عج) با بیان اینکه موکب های لرستان در نجف و کربلا از یک موکب در سال اول به 11 موکب طی امسال رسیده است، ادامه داد: انجام امور این مواکب را به بیش از 20 هیات مذهبی استان واگذار کرده ایم.

خدمت رسانی 450 خادم در مواکب لرستان در نجف و کربلا

کشکولی با اشاره به اینکه امسال 450 خادم در مواکب لرستان در شهرهای نجف و کربلا به زائران خدمت رسانی می کنند، تصریح کرد: 24 فعالیت متنوع از جمله مراسم رسمی جمهوری اسلامی در مسجد حنانه تا فعالیت های رسانه ای و... توسط بچه های لرستان در شهرهای نجف و کربلا برگزار می شود.

حجت الاسلام سعید مهدوی امین مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان نیز در این جلسه اظهار داشت: دشمن در فضای حقیقی و فضای مجازی بسیار وسیع و با ابزار بسیار زیادی علیه ما عمل می کند.

اربعین به جریانی تبدیل شده که زمینه ظهور حضرت حجت(عج) را فراهم می کند

وی انجام خالصانه فعالیت ها که بر دل ها اثر می گذارد را تنها راه غلبه بر حربه های دشمن دانست و عنوان کرد: طی این 40 سال پیروزی انقلاب اسلامی دشمن جنگ نظامی و اقتصادی و فرهنگی زیادی علیه ملت ما راه انداخته اما همیشه ما پیروز میدان بوده ایم که این ها همه در گرو اعمال خالصانه است.

photo_2018-10-18_11-28-06

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان با بیان اینکه ائمه ما از هر جریانی برای تبلیغ و ترویج فرهنگ عاشورا استفاده کرده اند، ادامه داد: اربعین اکنون به جریانی تبدیل شده که زمینه ظهور حضرت حجت(عج) را فراهم می کند.

حجت الاسلام مهدوی امین اجتماع هایی مانند اربعین را یک فرصت تبلیغی بسیار خوب دانست و تصریح کرد: همه باید دست به دست هم دهیم و با تمام وجود پای کار اربعین بیاییم و روحانیون مستقر ما وارد موکب ها شده و از جریان اربعین برای تبلیغ استفاده کنیم.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات