با عنوان شهیده سیده زهرا رحیمی؛

دوره آموزشی شهیده سیده زهرا رحیمی ویژه 40 خادم خواهر مجمع مواکب لرستان در دو سطح برگزار شد.

اکرم عباسی دبیر دوره آموزشی شهیده سیده زهرا رحیمی در گفتگو با خبرنگار لرستان خبر اظهار داشت: برای انتخاب خادمان خواهر مواکب لرستان در کشور عراق تقاضاهای زیادی بود و برای مدیریت این امر و انتخاب افراد توانمند برای خادمی زوار حضرت اباعبدلله(ع) فرآیندی تعریف شد که طی آن به موسسات، ارگان ها و سازمان های سطح استان فراخوان اعلام نیروی فعال فرهنگی زده شد.

photo_2018-10-21_13-11-42

وی افزود: تمامی افراد معرفی شده در مصاحبه حضوری که در ماه گذشته صورت گرفت حاضر شدند و در نهایت از حدود ۲۰۰ نفر شرکت کننده در مصاحبه حدود ۴۰ خواهر برای خادمی مواکب انتخاب شدند.

عباسی تصریح کرد: دوره آموزشی شهیده سیده زهرا رحیمی ویژه این 40 خادم خواهر مجمع مواکب لرستان در دو سطح برگزار شد.

photo_2018-10-21_13-11-48

وی با بیان اینکه سطح اول دوره طی دو روز در شهر خرم آباد با حضور ۴۰ نفر از خواهرانی که پس از انجام مراحل مصاحبه انتخاب شدند برگزار شد افزود: در این سطح عناوین اخلاق خادمی، احکام، امنیت، اخلاق تشکیلاتی، امداد و کمک های اولیه توسط اساتید برجسته استانی تدریس شد.

مسئول دوره آموزشی شهیده سیده زهرا رحیمی با اشاره به اینکه سطح دوم این دوره در شهر مقدس قم برگزار شد ادامه داد: در این سطح عناوین تشکیلات، روابط عمومی، جریان شناسی کشور عراق، مردم شناسی، تحولات منطقه و نقش اربعین در آن و ماساژ توسط اساتید برجسته کشوری ارائه شد.

photo_2018-10-21_13-11-53

عباسی با بیان اینکه این دوره، جزو دوره های آموزشی اربعین بوده که از جامعیت خوبی برخوردار است یادآور شد: موسسه فرهنگی آموزشی صراط استان لرستان با همکاری قرارگاه فرهنگی حضرت صاحب الامر(عج) لرستان مجری برگزاری این دوره بوده است.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات