خانواده جانباز شهید "سید نور خدا موسوی" در پیامی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش لرستان خبر، خانواده جانباز شهید "سید نور خدا موسوی" در پیامی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید که روز پنجشنبه هفدهم آبان ما امسال انجام گرفت، تشکر و قدردانی کردند.

در پیام خانواده این شهید آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین. و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون. السلام علیک یا رسول الله . مردم عزیزم همه آمدید، برای سید نور خدا سنگ تمام گذاشتید و به ما نشان دادید که مرد خانه مان تنها منصوب به خودمان نیست بلکه حالا یک جهان عزادار عزیزمان هستند.

انگار فرشتگان هم لحظه به لحظه نازل می‌شدند و به استقبالش آیه نور می‌خواندند، فرقی نداشت چه قشری و از چه سمتی از طفل کوچک شیر خوار گرفته تا مسئولی که به احترام آقا سید برای او قدم‌هایشان را به سمت بهشت ابدی او پیش می‌برد.

زبانمان قاصر است از بیان حضور گرمتان،  فقط می‌توانیم بگوییم که شفاعت نور خدا نصیب حالتان، برای دل غمدیده مان دعا کنید و از خداوند برایمان طلب صبر کنید.

به گزارش تسنیم، سید نورخدا موسوی در 17 اسفندماه سال 87 در منطقه لار استان سیستان و بلوچستان، مورد اصابت گلوله گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی قرار گرفت و از ناحیه سر مجروح شد و به کما رفت.

این جانباز 100 درصد لرستانی که به شهید زنده کشور مشهور بود 10 سال در کما به‌سر می‌برد تا اینکه امسال در شب رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) آسمانی شد و در سالروز شهادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) با حضور با شکوه مردم استان لرستان تشییع و به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات