رئیس سازمان بسیج رسانه لرستان:

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از آغاز فراخوان شرکت در دومین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در این استان خبر داد.

به گزارش لرستان خبر، رضا مریدی‌اصل صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سازمان بسیج رسانه لرستان انجام چندین برنامه شاخص فرهنگی را در دستور کار دارد، اظهار داشت: از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر اشاره کرد.

وی عنوان کرد: دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با هدف تقویت روحیه خودباوری اصحاب رسانه لرستان و همچنین امیدآفرینی در جامعه از امروز پانزدهم آذرماه آغاز و تا پایان ماه جاری ادامه خواهد داشت.

 در تشریح محورهای جشنواره رسانه‌ای ابوذر بیان داشت: جشنواره مذکور در دو محور اصلی اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی و همچنین دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی در تمام زمینه‌ها برگزار می‌شود.

مریدی‌اصل بر تقویت تولیدات رسانه‌ای در زمینه تبیین، توسعه و نهادینه‌سازی مواضع گفتمان انقلاب اسلامی تأکید کرد و ادامه داد: از جمله اهداف برجسته جشنواره را می‌توان خنثی‌نمودن توطئه‌های رسانه‌ای دشمنان انقلاب اسلامی برشمرد.

وی افزود: تمامی اصحاب رسانه استان با هرگونه طیف و سلیقه می‌توانند آثار تولیدی خود را در قالب‌های خبر، یادداشت و مقاله، گزارش، عکس، مستند(فیلم و کلیپ)، مصاحبه و انیمیشن به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال نمایند.

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه تنها آثار تولید شده از ابتدای سال جاری تا 14 آذرماه در جشنواره مورد داوری قرار می‌گیرند، خاطرنشان کرد: متقاضیان شرکت در این جشنواره می‌توانند در هر قالب دو اثر تولیدی به دبیرخانه بفرستند.

مریدی‌اصل در خصوص ارسال عکس به جشنواره رسانه‌ای ابوذر نیز اظهار داشت: عکاسان استان می‌توانند مجموعه عکس‌های خود را در هر بخش و در هر بخش تنها 10 عکس را ارسال نمایند، ضمن اینکه تمامی عکس‌ها می‌بایست اورجینال و بدون دخالت هرگونه برنامه نرم‌افزاری فرستاده شوند.

وی یادآور شد: آثار تولیدی شرکت‌کنندگان بایستی در یکی از رسانه‌های مکتوب، مجازی، دیداری، شنیداری دارای مجوز و یا رسانه ملی منتشر شده باشند.

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تأکید کرد: آثار از نظر مالکیت معنوی توسط دبیرخانه جشنواره مورد بررسی قرار می‌گیرد و مسئولیت هرگونه دعوی حقوقی بر عهده ارسال‌کننده اثر است.

مریدی‌اصل با بیان اینکه آثار مکتوب به‌صورت pdf و یا تصویر واضح تمام صفحه ارسال شوند، گفت: فعالان حوزه خبرگزاری و پایگاه‌های خبری نیز می‌توانند لینک آثار خود را به دبیرخانه بفرستند.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره رسانه‌ای ابوذر می‌توانند جهت اطلاع دقیق از شرایط شرکت در جشنواره و نحوه ارسال آثار به کانال تلگرامی دبیرخانه جشنواره به آدرس آثار خود را از طریق شناسه تلگرام @aboozarlorestan مراجعه کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه داوران انتخابی از طیف‌ها و حوزه‌های مختلف خبری انتخاب شده‌اند، اظهار داشت: داوران پس از بررسی در هر بخش یک اثر را برخواهند گزید، ضمن اینکه آثار منتخب به جشنواره کشوری ابوذر راه خواهند یافت.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات