در اعتراض به وضعیت گرانی و بازار؛

آیت‌الله میرعمادی امام‌جمعه خرم‌آباد جلسه ستاد تنظیم بازار لرستان را در اعتراض به گرانی‌ها، وضعیت بازار و کم‌کاری مدیران، ترک کرد.

به گزارش لرستان خبر، آیت الله سید احمد میرعمادی شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار لرستان با انتقاد از وضعیت بازار اظهار داشت: وقتی در جلسه تنظیم بازار گفته شود که میوه را تا شب عید تا ۲۰ هزار تومان جا دارد، می خواهد مغازه دار تا ۲۵ هزار تومان نفروشد؟ در همین جلسه گفته نشد؟ وقتی گفته می شود هرچی بفروشید گوشت هم فراوان است، می خواهید مغازه دار گوشت ارزان بدهد؟ آیا در این جلسه نگفتید میوه تا ۲۵ هزار تومان جا دارد؟ این گرا دادن به بازاری نیست؟

آقایان به فکر مردم باشید، ببینید مردم دارند چه می کشند

وی با بیان اینکه در توزیع گوشت تعلل شده است، آن کسی که تعلل کرده چرا معرفی نمی شود، تصریح کرد: آقایان به فکر مردم باشید، ببینید مردم دارند چه می کشند، یک میلیون می دهم ببینم می توانید خانواده خود را یک ماه اداره کنید، می توانید یک کیلو گوشت به خانه بیاورید.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: می گوییم گوشت فراوان است، این شد حرف؟ این حرف ها را نزنید، این گرا دادن است؛  آقایان کارشان را انجام نمی دهند و مسئله را امنیتی می کنند،  مسئله امنیتی از همین جلسه شروع می شود، این گراها از کجا می آید؟  کی مردم را تحریک می کند؟

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه حرفی نداریم یک میلیون و ۵۰۰ هزارتومان به همه مدیران می دهیم، یکی از شما یک ماه خانه را اداره کند، ببینیم می توانید، تصریح کرد: آیا این وضعیت انصاف و عدل و عدالت است؟ چرا این حرف ها را می زنید در جلسه،  گوشت یک مرتبه از ۳۰ هزار تومان به ۷۰ هزار تومان رفته،  آن هم متغیر است؛  بعد هم می گوییم گوشت فراوان است.  این شد حرف؟

بیاید یک روز در دفتر ما، طرف می آید از این شرایط سخت گریه می کند

وی با تاکید بر اینکه وقتی در جلسه رسمی مسئولان چنین صحبت می شود مردم نمی خواهند جمع شوند؟ چرا می گذارید چنین اتفاقاتی بیافتد، افزود: خودمان نظارت نمی کنیم، خودمان گرا هم می دهیم، بیاید یک روز در دفتر ما، طرف می آید از این شرایط سخت گریه می کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه شخصی کارمند قراردادی است و آمد در اتاق من گریه کرد، می فهمید معنای گریه این خانوم چیست؟ بعد می گوییم گوشت و قند و... فراوان است، اظهار داشت: مردم را ببینید، خودتان را منطبق کنید بر مردم،  بعضی از شب ها قرص می خورم می خوابم، از شرایطی که خانمی آمده در دفتر من گریه کرده است.

آیت الله میرعمادی یادآور شد: عزیزان کاری که از دستمان برمی آید را انجام دهیم، وضع و زندگی مردم را ببینید.

بر اساس این گزارش، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد پس از پایان صحبت های خود به نشانه اعتراض جلسه ستاد تنظیم بازار لرستان را ترک کرد.

انتهای پیام/

 

منبع:مهر

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات