شاخص بورس تهران امروز نیز به فاز استراحت رفت و با کاهش ۲۷۳ واحدی مواجه شد.

  شاخص بورس تهران که پس از ۲ روز استراحت دیروز را در مدار رشد سپری کرده بود، دوباره به فاز استراحت رفت و در معاملات چهارمین روز هفته با افت ۲۷۳ واحدی مواجه شد.



به این ترتیب شاخص بورس تهران که در ابتدای معاملات امروز روند صعودی داشت، با شدت گرفتن جریان معاملات روند منفی به خود گرفت و تا کانال ۵۴ هزار و ۲۳۵ واحدی نزول کرد.



در بازار امروز شرکت های گل گهر، مخابرات، تاپیکو، بانک پارسیان و بانک پاسارگاد بیشترین تاثیر منفی را روی شاخص بورس گذاشت و شرکت های توسعه معادن و فلزات و بانک تجارت با تاثیر مثبت مانع از افت بیشتر شاخص شد. بر این اساس در بازار امروز افزایش فروش بر نمادهای بانکی دیده شد و تحرک کمی در نمادهای فلزی و پتروشیمی رخ داد.



در بازار امروز شرکت ای سیمان قائن، مارگارین، کشتیرانی، سیمان مازندران و بانک تجارت از بیشترین تقاضای خرید و شرکت های کربن ایران، سیمان تهران و بانک انصار از بیشترین تقاضای فروش برخوردار شدند.



در مجموع در بازار منفی امروز بیش از ۷۹۱ میلیون سهم به ارزش ۲۸۰ میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت و ارزش بازار سرمایه با در پیش گرفتن روند کاهشی به ۲۶۴ هزار میلیارد تومان رسید.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات