در حالی قرار بود سومین سری فاز ۱۰ هزار واحدی مسکن مهر پرند اوایل تیرماه امسال افتتاح شود که با گذشت یک ماه هنوز خبری از این بهره برداری نیست.

فروردین امسال وزیر راه و شهرسازی از افتتاح ماهانه ۱۰ هزار واحد مسکن مهر شهر پرند خبر داد و اعلام کرد تمام پروژه های طرح مذکور در پرند تا پایان شهریور به متقاضیان واگذار خواهد شد.

در این راستا در ماه های اردیبهشت و خرداد فاز های ۱۰ هزار واحد مطابق وعده وزیر افتتاح و به بهره برداری رسید. همزمان با پایان بهار و آغاز تابستان باید فاز ۱۰ هزار واحدی تیرماه نیز به بهره برداری می رسید، اما در اولین روز مرداد نیز خبری از این افتتاح نیست.

شنیده ها حاکی از آن است که دلیل اصلی عدم واگذاری این واحدهای مسکونی نبود زیرساخت های مروبط به انشعابات آب، برق و گاز برای بخشی از فاز ۱۰ هزار واحدی مسکن پرند است.

البته پیگیری های خبرنگار تسنیم حاکی از آن است که مدیران شرکت عمران شهر پرند حجم بالای کاری در روزهای آخر عمر دولت دهم را عامل اصلی عدم افتتاح اعلام کرده و مدعی هستند هماهنگی با دستگاه های خدمات رسان برای اجرای انشعابات آب، برق و گاز مشکل است.

علاوه بر این عدم وجود پیمانکار به عنوان یکی دیگر از دلایل طولانی شدن واگذاری سری سوم ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پرند از سوی مدیران شرکت عمران شهر پرند اعلام می شود.

این در حالی است که پیش از این مشاور وزیر راه وشهرسازی در خصوص دلایل تاخیر در افتتاح فاز سوم مسکن مهر پرند به تسنیم گفته بود: در انتظار مسئولان برای افتتاح رسمی ۱۰ هزار واحد دیگر هستیم.

مقداد همتی بیان این که ۱۰ هزار واحد سوم در فازهای ۵ و ۶ و یک سری تعاونی های فاز ۴ آماده افتتاح است، افزود: تمام این واحدها از انشعابات آب، برق و گاز برخوردارند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات