رئیس دفتر رئیس جمهور و رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی ایران گفت: باید با روزهای التهاب بازار خداحافظی کنیم، چرا که دوران آرامش آغاز شده است.

به گزارش افکارنیوز ، محمد نهاوندیان در نشست امروز هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی ایران گفت: روزهای پرالتهاب بازار به پایان رسیده و هم اکنون دوران آرامش رو به آغاز است؛ بنابراین با سیاست گذاری های دولت ظرفیت های اقتصادی و سرمایه گذاری جدید را شاهد خواهیم بود و با روزهای پرالتهاب خداحافظی خواهیم کرد.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی ایران افزود: رفع تحریم ها یکی از دستورکارهای جدی دولت است که می توان آثار فرهنگی، سیاسی و اقتصادی بزرگی داشته باشد، ضمن این که بسیاری از مفاسد اجتماعی نیز حاصل مفاسد اقتصادی است.

وی تصریح کرد: اعتراض به تحریم ها در نهادهای مدنی گسترده شده و بنابراین حرف و خواسته ملت ایران رفع تحریم هاست و این تنها خواسته دولت نیست.

به گفته نهاوندیان، فرصت های جدیدی پیش روی کشور قرار دارد و بار سنگینی را بر دوش خود احساس می کنیم، چرا که باید از فرصت ها به بهترین شکل استفاده کرد.

وی اظهار داشت: تمامی نظرها به شرایط جدید کشور در صحنه بین المللی امیدوار کننده است و اجلاس آینده سازمان ملل نیز نویدبخش فضای مناسبی است و توجه افکار عمومی نیز به این اجلاس دوخته شده است.

رئیس دفتر رئیس جمهور اظهار داشت: اگر چه تحریم ها ناموفق بوده اما بیشترین فشارها به محروم ترین افراد جامعه وارد شده و این امر نشانه ظالمانه بودن تحریم ها است.

به گفته نهاوندیان، در این شرایط با تدبیر هوشمندانه مقام معظم رهبری که باید به دنبال" نرمشی قهرمانانه" باشیم، باید از همه فرصت ها استفاده کرد و همین امر باعث می شود که بدخواهان ایران خشمگین شوند.

وی با اشاره به برگزاری شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی، خاطر نشان کرد: افتتاح مجدد جلسات شورا نشان دهنده عزم جدی در تصمیم سازی است که فعالان اقتصادی هم آن را هم دنبال می کنند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات