درحالی رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از مذاکره با همتای بحرینی خود برای ازسرگیری پروازها بین دو کشور خبر داده که سخنگوی وزارت حمل ونقل بحرین گفت: هیچ برنامه ای برای ازسرگیری پروازها با ایران نداریم.

به گزارش افکارنیوز ، حمیدرضا پهلوانی چهارشنبه هفته گذشته (سوم مهرماه) در حاشیه سی وهشتمین اجلاس مجمع عمومی ایکائو در کانادا از مذاکره ایران با مصر و بحرین به منظور گسترش همکاری های حمل و نقل هوایی و برقراری پرواز بین این کشورها خبر داد.

پهلوانی با اشاره به استقبال روسای سازمان هواپیمایی کشوری مصر و بحرین از برقراری مسیر پروازی در مسیرهای مذکور، اظهارداشت: برای از سرگیری مسیر پروازی تهران- منامه توافقاتی صورت گرفت، البته اجرایی شدن توافقات صورت گرفته منوط به بررسی طرفین و اعلام نتیجه از سوی کشورهای مذکور است.

این در حالی است که سخنگوی وزارت حمل و نقل بحرین گفت کشورش هیچ برنامه ای برای از سرگیری پروازها با ایران ندارد.

سخنگوی وزارت حمل و نقل بحرین در این باره گفت: «در حال حاظر هیچ موافقت نامه ای در مورد هیچ بخشی با ایران امضا نشده است. هیچ چیزی وجود ندارد» .

به گزارش گلف دیلی نیوز، شرکت هواپیمایی بحرین از مارس ۲۰۱۱ و با اتهام دست داشتن ایران در ناآرامی های این کشور پروازهای خود به ایران را به حالت تعلیق درآورد.

مقامات بحرینی در اکتبر سال گذشته نیز مدعی شدند نتوانستند پروازهای خود به ایران را از سر بگیرند زیرا شرکت هواپیمایی ایران برنامه پروازی را تایید نکرده است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات